Deel jouw ervaring!
zopas kds 46-nx720 gekocht en zelf geïnstalleerd. Router direct gevonden, internet geen probleem maar wifi direct mode krijg ik niet geïnstalleerd. TV zegt "gelieve randapparatuur aan te sluiten op TV" maar welke dan,...? Via options, manueel geraak ik ook niet verder,...
Router herkent TV en TV staat in mijn netwerk op de PC onder netwerk/multimedia-apparaten.
Ik zou graag via TV mijn foto's en muziek willen selecteren die op mijn PC staan.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Windows Media Player kan niet alle bestanden streamen over het netwerk.
73's
Wat de Wifi-direct-mode betekend weet ik niet.
Om foto's - films - muziek van de pc te streamen naar de TV kan je het beste gebruik maken van PS3 Media Server.
http://www.ps3mediaserver.org/forum/index.php?sid=f002a33020cc8f7a77130b60e5a4c6f1
suc6
Windows Media Player zelf kan als basic media server fungeren. Dat aanzetten, en het werkt.
Wifi Direct is een andere functie, voor als je wifi wil gebruiken tussen PC en TV zonder tussenkomst van een router en internet e.d.
TNx, direct PS3 media server geïstalleerd en ja hoor, werkt knap. Ik ben het nog een beetje aan het uitzoeken maar de resultaten zijn alvast bevredigend, leuk dat je bij een diavoorstelling een muziekje kan laten lopen,..
Hoe Wifi direct te gebruiken met een pc? Ik kan verbinding maken, maar het "password" wordt niet herkend. Wat doe ik fout?
Groetjes,
Edwin
Message was edited by: edwinvandenbergh
Message was edited by: edwinvandenbergh
Welkom,
Het kan verschillende oorzaken zijn:
- kleine/hoofdletters.
- beveiliging van het draadloze netwerk.
- firewall van de pc.
suc6