annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KDL42w655 en CI+ module Telenet

OPGELOST
vlekkeng
Nieuw

KDL42w655 en CI+ module Telenet

Heb TV KDL42w655 aangekocht en digitale kaart CI+ module van telenet. Kan zenders automatisch laden, maar de functie zenders sorteren of kanalen hernoemen werkt niet. Tevens wordt op kanaal 8 ATV geladen en niet TVL. Woonachtig in Sint Truiden 3800. Bestaat er reeds een upgrade voor dit probleen.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Eddy29
Lid

Om zelf kanalen te rangschikken :

- push HOME

- push DIGITAL-SETUP

- push DIGITALE PROGRAMMA SORTERING

en dan selecteer kanaal dat u wil verplaatsen en voer nummer in waar het moet staan (als ik me goed herinner hé)

Succes!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het mogelijk om in de digitale mode de digitale kanalen van de kabelprovider naast de digitale kanalen van de satelliet te gebruiken.

Je kan de keuze maken d.m.v. Home - TV - TV programmalijst.

Mogelijke oplossing:

Bij UPC zijn de standaard analoge zenders ook vrij te ontvangen in de digitale SD mode zonder CI+ module.

Het bovenstaande combineren met DVB-S i.c.m. een CI+ module is de enigste oplossing.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Eddy29
Lid

Ik heb ook een ci-kaartje in mijn tv.  ATV wordt voor ieder kaartje op die positie geplaatst. Uw gewestlijke zender staat ergens anders. De mijne stond tussen de radiokanalen. U kan ook de kanalen van plaats veranderen hoor.

Bart_dr
Nieuw

Dat uw regionale zender niet op 8 staat is een Telenet probleem. Bij mij stond de regionale op 911. Alle andere regionale zenders stonden daarbij in de buurt. Ik heb die zender wel kunnen verplaatsen naar nr 8.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Bart of Eddy,

Kan een van jullie aangeven aan de TS hoe hij zelfde zender volgorde kan veranderen.

73's 

Eddy29
Lid

Om zelf kanalen te rangschikken :

- push HOME

- push DIGITAL-SETUP

- push DIGITALE PROGRAMMA SORTERING

en dan selecteer kanaal dat u wil verplaatsen en voer nummer in waar het moet staan (als ik me goed herinner hé)

Succes!

profile.country.NL.title
aksamit
Ontdekker

Hallo ,

Een vriend van mij wil deze tv kopen ; nu wil hij eventueel de kabeltuner gebruiken en satelliettuner dmv modules en kaarten ; je hebt dan een module en kaart nodig voor de kabelprovider ( b.v. UPC ) en hetzelfde voor de satprovider ( Canaldigitaal) . Het is dan zo dat je ieder keer als je van soort ontvangst verandert  de kaart met module moet vervangen , een beetje lastig . Er zijn op dit moment nog geen tv's die deze mogelijkheid voor 2 of 3 modules hebben ( er is ook nog op de 655 een dvb-tuner ) . Weet iemand of er een oplossing voor dit probleem is ?

Nu zou je dus moeten kiezen voor een module voor kabeltv en een FTA sat-ontvanger kopen ( geen nederlandse zenders behalve BVN ) of een module voor sat-ontvangst met abo op nederlandse zenderpakket om niet te hoeven verwisselen .

De meeste tv's beschikken nu al over 3 tuners , maar er is (nog) niet goed over nagedacht om die zonder op te staan en modules te  verwisselen te kunnen bekijken.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het mogelijk om in de digitale mode de digitale kanalen van de kabelprovider naast de digitale kanalen van de satelliet te gebruiken.

Je kan de keuze maken d.m.v. Home - TV - TV programmalijst.

Mogelijke oplossing:

Bij UPC zijn de standaard analoge zenders ook vrij te ontvangen in de digitale SD mode zonder CI+ module.

Het bovenstaande combineren met DVB-S i.c.m. een CI+ module is de enigste oplossing.

73's