Deel jouw ervaring!
Heb nodig hoe ik hem vanaf USB kan updaten [met een zwart scherm] ....
OF.........................................
Ik heb de layout van het menu van deze TV in het engels nodig of in ieder geval hoevaak ik naar beneden moet drukken om hem via het menu te resetten/updaten. Ik denk dat hij het dan weer doet.
ONE
Zou het niet meer achter Net..
Achja kan iemand plz contact opnemen met mij... En filmpje van alle menu opties maken.
Ik zal hieronder wat ik gevonden heb posten;
Om het menu in het engels te krijgen, moet je terug naar fabrieks instellingen uitvoeren.
suc6 ermee,
73's
Bij mij staat alles in zijn engels. Alleen ik heb dus die Netflix fout waardoor er geen beeld komt. Echter denk ik dat de software wel laadt en om een reset uit te voeren heb ik dus iemand nodig die ook een KDL-40WD650 heeft en mij de stappen kan vertellen hoe vaak ik op welke knop moet drukken.
Dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten. Het is me een paar keer op de gok gelukt en dan "boot" de TV wel.
Ik heb hier te maken met een software fout en niet met een hardware probleem.
Op de ondersteunings pagina van de W650 staat het volgende:
Er kan een fout optreden wanneer u Netflix op uw tv wilt kijken, met het volgende bericht: 'We’re having trouble playing this title at the
moment. Please try again later or select a different title'. (We ondervinden momenteel problemen bij het afspelen van deze titel. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere titel)
We zijn al van dit probleem op de hoogte, en onze technici zijn momenteel bezig om de hoofdoorzaak te identificeren en oplossingen te bieden voor de verschillende betrokken modellen. Wij willen u graag op de hoogte stellen van bestaande en aankomende oplossingen voor dit probleem, afhankelijk van het model van uw tv.
Ook de laatste software al geinstalleerd?
73's
Heb vandaag Sony NL gesproken, deze vertelde me dat nieuwe firmware tot 6 uur lang kon duren.
Heb de procedure gevolgd als in de support mail;
"Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Sony Support.
We willen u graag verder helpen met uw vraag.
Om uw tv toestel te resetten moet u beeld hebben op uw scherm, u moet de menu kunnen bekijken op uw scherm.
u kan een hard reset doen via uw tv toestel zelf. U drukt op de aan en uit knop en op de - volume voor 10 seconden, dan trekt u de stekker uit maar u mag de knopjes niet loslaten, u blijft de 2 knopjes ingedrukt houden tot de tv zichzelf inschakelt.
De firm ware kan u niet installeren als u niet in het menu kan.
In de onderstaand elink vind u de stappen om nieuwe software te downloaden.
Er staat vermeld hoe u de map moet aanmaken en uitpakken.
https://www.sony.nl/electronics/support/lcd-tvs-wd60x_w60xd_wd65x_w65xd-series/kdl-40wd650/downloads...
"
Moest hem 6 uur aan laten staan, maar na 4 uur kickt de auto-standby in.
TBC
Pffff,
dat de WD650 6 uur nodig heeft om te updaten, gebruik je nog een telefoon modem uit de 80er jaren?
Een update is normaal gesproken gedownload en geinstalleerd binnen het uur.
Dat na 4 uur de auto-standby intreed, dat zet je deze dan tijdelijk op "uit". Om nadat de update is gedownload en geinstalleerd is om de auto-standby weer op "aan" te zetten.
Misschien een idee:
Leg tijdelijk een LAN-kabel tussen de WD650 en je internet modem i.p.v. dat je eventueel je thuis WiFi gebruikt om te updaten.
suc6 ermee,
73's
Ik heb altijd een kabel erin maar de TV zou dat nodig hebben aq Sony. Slaat nergens op. Voll. firmware = 154 MB dus te overzien. Maar helaas krijg ik geen beeld meer.
@mjmulders1989 schreef:
Ik heb altijd een kabel erin maar de TV zou dat nodig hebben aq Sony. Slaat nergens op. Voll. firmware = 154 MB ....
Denk niet dat Sony eist dat de TV (WD650) een kabel (welke???) erin moet hebben.
Waarschijnlijk een typfout, op de ondersteunings pagina staat 145MB.
Al wel al geprobeerd om alle verbindingen (HDMI/USB/LAN) te verwijderen, om daarna de 230V stekker er minimaal 1 minuut eruit te houden en daarna zonder de eerder genoemde verbindingen de WD650 opnieuw te laten opstarten.
suc6 ermee,
73's
Ik ga maar naar een dealer toe kan je hier foto's plaatsen heb hem helemaal open gemaakt 😉