annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kdl-40ex720 start geen ondertitels bij gedownloade film

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
jminnen
Nieuw

kdl-40ex720 start geen ondertitels bij gedownloade film

wanneer ik met mijn kdl-40ex720 een film start via de dlna start de ondertitel niet mee. Hij heeft de zelfde naam met .srt erachter.  Welk type ondertitel ondersteunt sony dan wel. heb geen zin om elke keer die ondertitel er aan vast te converteren met divx6 ofzo.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Jminnen,

Allereerst welkom op het Nederlandse Sony forum. Het forum zelf is een dienst welke nog niet heel lang in de lucht is dus vandaar dat het antwoord welke voornamelijk vanuit de communitie zelf worden beantwoord later is gekomen dan u waarschijnelijk had gehoopt.

Ik kan u dan ook ten zeerste aanraden dat als u vragen heeft over uw Sony product welke u graag direct beantwoord wilt hebben om contact op te nemen met de Customer Information Centre via telefoonnummer:

020-6581888

Met betrekking tot uw vraag over de .srt bestanden kan ik het volgende met u delen.

Het toestel is niet in staat om via DLNA .srt bestanden in te lezen en te gebruiken,

het kijken van films zoals dit op bijvoorbeeld een Windows computer kan doen is

niet hetzelfde met DLNA, het toestel kan filmbestanden inlezen maar geen los ondertitelings bestand.

Deze zal dus in het filmbestand zelf al inbegrepen moeten zijn en is niet los afspeelbaar.

Ik hoop dat bij deze uw vraag naar tevredenheid is beantwoord.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.nl_NL.title
jminnen
Nieuw

top forum schiet lekker op zo. 😞

profile.country.nl_NL.title
Jolin_K
Bezoeker

Goedendag Jminnen,

Allereerst welkom op het Nederlandse Sony forum. Het forum zelf is een dienst welke nog niet heel lang in de lucht is dus vandaar dat het antwoord welke voornamelijk vanuit de communitie zelf worden beantwoord later is gekomen dan u waarschijnelijk had gehoopt.

Ik kan u dan ook ten zeerste aanraden dat als u vragen heeft over uw Sony product welke u graag direct beantwoord wilt hebben om contact op te nemen met de Customer Information Centre via telefoonnummer:

020-6581888

Met betrekking tot uw vraag over de .srt bestanden kan ik het volgende met u delen.

Het toestel is niet in staat om via DLNA .srt bestanden in te lezen en te gebruiken,

het kijken van films zoals dit op bijvoorbeeld een Windows computer kan doen is

niet hetzelfde met DLNA, het toestel kan filmbestanden inlezen maar geen los ondertitelings bestand.

Deze zal dus in het filmbestand zelf al inbegrepen moeten zijn en is niet los afspeelbaar.

Ik hoop dat bij deze uw vraag naar tevredenheid is beantwoord.

profile.country.nl_NL.title
fosters40
Bezoeker

Ik heb me ook verdiept in het DLNA gebeuren. Als je via je windows pc films op je tv wilt afspelen via DLNA kan je het beste een *.avi bestand downloaden en afspelen. daar krijg je wel gewoon de ondertitels te zien. Ook heb ik PS3-server op mijn windows PC geinstalleerd (gewoon even googlen op PS3 mediaserver en je vind diversen links om het programme te downloaden. Het programma is eigenlijk voor de playstation ontworpen maar werkt ook op de bravia 40ex720, want die heb ik zelf ook. Als je hier de juiste dingen insteld pakt hij bij sommige DVD's wel de ondertitteling. Vraag me niet hoe ik het heb gedaan en ingesteld, maar gewoon een aantal settings proberen. Het programmaatje moet wel open staan op je computer als je films wilt bekijken op je tv vanaf je computer.

profile.country.nl_NL.title
jminnen
Nieuw

bedankt voor je reply, ik heb ps3 server al eens geprobeert en kwam daar ook niet echt verder mee. ik denk dat ik dan maar toch een progje ga zoeken waarmee ik de subs makkelijk en snel aan de avi kan toe voegen. als iemand nog suggesties heeft hoor ik dat graag.

profile.country.nl_NL.title
fosters40
Bezoeker

Ik snap eigen niet goed, waarom het via DNLA niet mogelijk is om een normale DVD via DLNA af te spelen vanaf je computer op je TV. Ik heb afgelopen maand een godsvermogen betaald voor een 3D tv en een home cinemaset beide van Sony en moet nog steeds de films die ik download op een DVD tje branden. Weet iemand of dit in de toekomst wel mogelijk gaat worden, gaat dit via de updates of moet je dan gewoon nieuwe apperatuur kopen?

profile.country.nl_NL.title
jminnen
Nieuw

Had ik nog niet geprobeert, maar is dit ook wel een beetje raar. Er zit echt beperkte software in die tv die lang niet alles herkent. Net als het feit dat hij alleen de sony webcam herkent. Groot skype op de doos zetten maar niet vetellen dat dat wel ruim honderd euries kost om te gaan gebruiken. Voelt aan als vals adverteren, en ook weer simpel op te lossen met wat software lijkt mij. Maar ja, ik zal er wel weer eens te makkelijk over denken.

Message was edited by: jminnen

Message was edited by: jminnen