annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-65XE7096 info balk komt continu in beeld

profile.country.NL.title
mrklaassen
Ontdekker

KD-65XE7096 info balk komt continu in beeld

Na het aansluiten van een nieuwe android TV Box blijft de info balk continu in beeld komen. Ik heb de optie om dit uit te zetten nog niet kunnen vinden. Is hier een oplossing voor.

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
-hans-
Lid

De infobalk hoort na een aantal seconden automatisch te verdwijnen. Probeer eerst eens een powerreset.

Is de laatste firmware al geinstalleerd? Anders toch nog even fabrieksinstelling toepassen.

Als je echt de infobalk wilt uitzetten dan kan je deze vinden onder instelling van zenders zoeken.

 

MvG Hans

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Blijkbaar een HDMI confict treed erop.

Nog meer apparaten aangesloten d.m.v. HDMI op de XE7096?

 

Alle bravia Sync instellingen uitzetten.

De infobalk is eventueel uit te zetten.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bij mij sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Bravia sync staat uit, software is op to date. Af en toe werkt het door de info functie dmv action menu te drukken, maar niet altijd. 

 

Het blijft constant terug komen. Ook als ik switch tussen Netflix of ander HDMI apparaat. 

 

Bij zender installatie info scherm uitgeschakeld en dat hielp

profile.country.NL.title
mrklaassen
Ontdekker

De infobalk verdwijnt inderdaad na een paar seconden, maar komt binnen enkele seconden weer terug en dat blijft zich herhalen. Ik heb de laatste firmware geinstaleerd en de fabrieks instellingen  terug gezet.

 

De optie om de infobalk uit te zetten kan ik niet vinden... Ik heb een Horizonbox dus er worden standaard geen zenders gezocht. Ik heb dit wel gedaan zonder CI+ kaart, maar ook dan kan ik de genoemde optie nergens terug vinden.

 

Verder heb ik een Horizonbox aangesloten via HDMI zonder problemen. Ik heb ook andere HDMI poorten geprobeerd, maar met het zelfde resultaat. Ook heb ik Bravia Sync uit gezet.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dat de infobalk in beeld komt, heeft te maken dat er telkens een signaal door de TV wordt ontvangen vanuit de Horizonbox op de HDMI poort. Ligt dus niet aan de TV, maar aan het aparaat wat is aangesloten op een ingang van de TV. Wel toeval dat het steeds de trieste Horizon box is waar nu de problemen mee zijn. De ifobalk is uit te zetten in het digitale menu.

 

Nu heb ik afgelopen tijd ervaren dat op (alleen) NGC-HD net voor en tijdens de reclames ook regelmatig de storende infobalk in beeld komt in de DVB-c mode.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
mrklaassen
Ontdekker

Het ligt nu dus niet aan de horizonbox, maar aan een nieuwe Android tv box een x99. Als ik de infobalk uit kan zetten zou het probleem ook opgelost zijn maar die optie kan ik nergens vinden