annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Center speaker modus van de AF9 in combinatie met actieve speakers

profile.country.NL.title
ArneBezuijen
Ontdekker

Center speaker modus van de AF9 in combinatie met actieve speakers

Ik ben opties aan het verkennen voor de aanschaf van een nieuwe TV en center speaker. Dit maakt de Sony AF9 een interessante optie aangezien die de mogelijkheid heeft om zelf als center speaker te functioneren.

 

Punt is alleen dat ik enkel ervaringen hierover vind in combinatie met een versterkt signaal uit een receiver. In mijn geval gebruik ik echter actieve speakers voor mijn surround setup en ik zou dus direct het onversterkte signaal op de TV willen aansluiten. Hier kan ik echter geen referentie naar vinden, is dit enkel omdat dit minder gebruikelijk is of is dit niet ondersteund?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Is het mogelijk dat je het meer verduidelijk?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
ArneBezuijen
Ontdekker

Sure, hier zie je een plaatje van de achterkant van de AF9:

6278277cv2dLinks zie je de Center speaker aansluitingen. Dit zijn duidelijk aansluitingen voor een versterkt signaal zoals gebruikt wordt bij passieve speakers. Een actieve speaker zou een jack of tulp aansluiting hebben. Wat meer naar rechts zit ook een jack aansluiting voor Audio-in, maar mijn vraag is dus of de center speaker modus van deze TV hier ook mee werkt?

profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo, is je tv al geregistreerd in ``mijn producten``?

Als je dat gedaan hebt kijk dan eens onder ``product gegevens en ondersteuning``, daar vind je div. downloads die te maken hebben met betreffende apparaat. Bijvoorbeeld ook de uitgebreide handleiding, (pdf) meestal zit er een snelstartgids bij levering van je tv die is sumier wat info betreft. 

profile.country.NL.title
ArneBezuijen
Ontdekker

Bedankt, zoals aangegeven in mijn eerste post heb ik echter de TV nog niet aangeschaft. Het zou een beetje zonde zijn om zo'n dure TV te kopen als pas achteraf blijkt dat hij niet in mijn setup werkt.

 

Online heb ik wel deze handleiding gevonden. Is dit de uitgebreidere handleiding die je bedoelt? Of is er nog ergens een gedetailleerdere versie? Deze noemt namelijk de center speaker modus ook maar heel kort en alleen in combinatie met een versterkt signaal uit een receiver.