annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49X8309C gaat spontaan aan

wpbm49
Ontdekker

KD-49X8309C gaat spontaan aan

Na update 3.169 gaat de TV af en toe spontaan aan. De volgende ochtend staat de TV vast op een Google Chromecast foto. Alleen de stekker eruit helpt. Ben benieuwd of dit meer voorkomt. 

62 ANTWOORDEN 62
profile.country.nl_BE.title
fgrs76
Ontdekker

Heb dit ook.

Ik sluit af en de volgende dag zie ik dat de tv aan is.

Dacht eerst dat ik de tv vergeten uit te schakelen had maar dat was niet zo.

Power knop indrukken resulteert in chromecast foto's die vernieuwen.

Maar ik kan dit dus ook niet wegkrijgen, niks reageert.

Stekker eruit is ook enige oplossing want aan/uit knop op tv reageert ook niet.

 

 

 

wpbm49
Ontdekker

Dank voor je reactie. Vanaf het begin veel problemen met de software. Dit en een niet mooi uitgelicht LED panel lijkt het laatste. Slechte beurt van Sony. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Enkele weken geleden is het spontaan aangaan in de nacht ook 1x voorgekomen, daarna niet meer.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Je hebt nu nog last van de Tv die spontaan aangaat? 

wpbm49
Ontdekker

Helaas nog steeds. Niet te voorspellen, afgelopen zaterdag en gisteren weer. 

 

wpbm49
Ontdekker

Servicebedrijf langsgeweest. Vastlopen op Chromecast is waarschijnlijk een software probleem. Beeld heeft last van vertical banding. Wachten op Sony, vanaf aankoop gedoe. 

profile.country.NL.title
FlipStone
Lid

Hier ook last van, 43W805C...

 

In het begin geen last, afgelopen dagen elke dag wel minimaal 1 keer. Heel vreemd... Kon dan nog wel 'wakker maken' met het toetsenbord via usb maar ab en knoppen achterop reageren niet.

 

Opnieuw opstarten via de stekker eruit resulteert in 1 keer corrupt opstarten oid (sw wordt dan niet goed geladen ofzo, scherm is dan corrupt oid, vertical banding als hierboven genoemd?) en nog een keer opstarten (door power lang ingedrukt te houden, ab bediening werkt dan wel) geeft me weer normaal beeld.

 

Van plan audio via optical aan te sluiten ipv ARC, verder misschien gewoon 'kleuren' als screensaver ipv chromecast achtergrond. 

profile.country.nl_BE.title
fgrs76
Ontdekker

GIsteren twee keer.

En niet op chromecast ditmaal maar in het startscherm (waar de aanbeveling ed staan).

 

Ik heb nu twee dingen gedaan:

WIFI uitgezet

Het led lichtje op donker gezet (had het in kleur gezet en sedert toen eigenlijk dat opstarten en vastlopen)

 

Als er enkele dagen niets voorkomt zal ik de wifi terug aan zetten.

Deze morgen was alles in ieder geval ok

wpbm49
Ontdekker

Monteur adviseerde HDMI CEC uit te zetten, bij Sony heet dit Bravia sync.

Nog niet geprobeerd, ik wil mijn surroundsysteem graag automatisch laten starten.

 

Groet,

Wilfred