Deel jouw ervaring!
Interface sony-TV naar Youtube kanaal.
De videoservice van het YouTube kanaal werkt niet optimaal.
Wanneer ik een video toevoeg aan de afspeellijst van mijn YouTube account komt deze altijd in de Youtube afspeellijst te staan.
Maar op mijn Sony Tv Youtube account afspeellijst worden ze niet correct weergegeven.
De video's zijn niet altijd aanwezig, dubbel of een leeg pictogram zonder inhoud.
Het voldoet duidelijk niet aan mijn verwachtingen.
Wat kan de reden van deze slechte service zijn?
KDL-40EX700 Serienummer:9338319 Softwareversie PKG4.108EUL-108
Wie herkent dit slechte functioneren van deze interface.
Met vriendelijke groet,
W. Punt
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is het probleem verholpen?
Je firmware was al up to date.
Je kan ook nog in de youtube-app op de TV een keer uitloggen en opnieuw inloggen kan helpen.
En wat pa3eia zegt: controleren of je internetverbinding nog wel helemaal goed is
(werkte het voorheen veel beter? heb je niet toevalling een nieuw modem aangesloten? of andere extra apparatuur aangesloten onlangs? Heb je in je youtube account vanaf je PC of je smartphone oid iets anders ingesteld onlangs ('altijd HD' ?)
Hier geen enkel probleem met het Youtube kanaal., het lijkt erop dat het een internet verbindings probleem is.
Vind je je zelf dat je bericht makelijk te lezen is?
73's
Geschreven voor de Belgische helpdesk.
Dit was hun antwoordt:
U kunt onderstaande instructies uitvoeren op uw KDL-40EX700 om deze kwestie te proberen op te lossen.
Inhoudservices Bravia-internetvideo updaten.
1. Druk op HOME op de afstandsbediening
2. Ga naar Instellingen
3. Kies Netwerk
4. Kies Internetinhoud vernieuwen
Firmware KDL-40EX700 updaten.
1. Ga naar http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-40EX700/updates
2. Selecteer de meest recente update
3. Volg de instructies
Stel uw KDL-40EX700 terug naar de fabrieksinstellingen.
1. Druk op HOME op de afstandsbediening
2. Ga naar Instellingen
3. Kies Systeem settings
4. Kies Algemene instellingen
5. Kies Fabrieksinstellingen
Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u telefonisch contact opnemen via 020 658 1888 voor Nederland en 070 222 130 voor Belgie. Telefonisch zijn we bereikbaar van maandag tot vrijdag, van 9:00 uur tot 18:00 uur.
Met vriendelijke groeten,
Is het probleem verholpen?
Je firmware was al up to date.
Je kan ook nog in de youtube-app op de TV een keer uitloggen en opnieuw inloggen kan helpen.
En wat pa3eia zegt: controleren of je internetverbinding nog wel helemaal goed is
(werkte het voorheen veel beter? heb je niet toevalling een nieuw modem aangesloten? of andere extra apparatuur aangesloten onlangs? Heb je in je youtube account vanaf je PC of je smartphone oid iets anders ingesteld onlangs ('altijd HD' ?)
Ik heb hetzelfde probleem. Na wat proberen vermoed ik dat bepaalde filmpjes niet worden doorgegeven via de TV. Voorbeeldje: de originele clip van Gers Pardoel Neem me mee.
Ik heb overigens automatische firmware update aanstaan, dus daar zou het niet aan mogen liggen.