annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Info balk blijft in beeld staan.

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

Info balk blijft in beeld staan.

mijn infobalk springt heel vaak in beeld (49xd8305) en dan valt ook het geluid een paar seconden weg. Is dit te verhelpen. de infobalk verwijderen b.v.

19 ANTWOORDEN 19
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ligt meestal aan de signaalkwaliteit/signaal.

 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

Bedankt voor uw reactie. Maar ik ben een leek. wat kan hiervan de oorzaak zijn en wat kan ik daar aan doen

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De oorzaak kan zijn dat de binnenhuis coax installatie verouderd is voor de huidige norm.

De signaalsterkte/kwaliteit verbeteren door iemand die er verstand van heeft.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

nogmaals hartelijk bedankt voor de moeite. ik zal eens contact opnemen met ziggo

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Succes ermee, laten we hopen dat Ziggo het kan oplossen (waarschijnlijk wel).

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
fredivan
Lid

staat er toevallig nog een extern apparaat op de tv aangesloten ? een receiver via hdmi

profile.country.NL.title
hurisode
Ontdekker

hartelijk bedankt voor uw reactie. er staan 2 apparaten op de tv aangesloten dmv een hdmi kabel.

De horizon xl box en de samsung home cinema set HT-E 5500 

profile.country.NL.title
fredivan
Lid