Deel jouw ervaring!
Goedemorgen allemaal,
Ik heb een KD-49X8505B tv en mis sinds gisteren als ik op sen/apps druk veel apps die ik voorheen wel had.
Ik heb al fabrieksinstellingen gedaan en netwerk gereset maar heeft niks geholpen . ( heb bij alle apps nog maar 17x3 staan maar ik had veeeeeeeeeeel meer ) is Sony bezig ofzo weet iemand dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Net een update binnen gekregen van Sony en ja hoor alle apps staan weer gewoon in beeld als ik SEN indruk .
Mijn dank is groot Sony !!
Je zou het even na kunnen vragen bij Support, snuggles123. Via deze link kun je hen een mailtje sturen. Misschien dat zij hier meer over weten.
Inmiddels gedaan , dank je !
Graag gedaan! Hopelijk levert het wat op.
Ook hier op de W905a worden heelveel toepassingen niet meer weergegeven.
Ook niet nadat de internetinhoud is vernieuwd.
73's
Ik ben al een stap verder , als je de app Opera tv store opent dan zie je alle apps staan die voorheen zichtbaar waren in sen
Nou ik word hier niet wijzer van . Netjes aan Sony doorgegeven dat alle nederlandse apps in beeld staan en de buitenlandse IN de app "Opera tv store" , dat het wel werkt maar dat ik voorheen alles in beeld had .
Krijg je een mail terug met de mededeling fijn dat het weer werkt... ?????? volgens mij begrepen ze het niet . 2e mail verstuurd met weer hetzelfde verhaal en weer een mail terug gehad met er zijn werkzaamheden geweest in het weekend aan de server maar fijn dat het weer werkt ...???
Uiteindelijk 3e mail terug gehad met we gaan uitzoeken hoe het kan .
Sony snapt het blijkbaar niet .
Hier geen update binnen gekregen, maar de applicatie's zijn ook op de 2013 toestellen weer compleet aangevuld.
73's
De update die ik vanmorgen had is de PKG2.263EUA .
Mooi dat de apps weer gewoon in beeld staan.