annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Iemand ervaringen met opnemen op een USB stick?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
RolfNL
Bezoeker

Iemand ervaringen met opnemen op een USB stick?

Ik heb sinds kort een 37EX720. Ik ben er blij mee, maar ben niet happy met de zeer beperkte manual.

Graag zou ik een opname maken via de USB ingang op een USB stick (géén externe HD) gewoon om het eens uit te proberen. Wat ik na lang zoeken heb gevonden is dat ergens staat dat er minimaal een 32Gb stick in moet, maar ook dat, zo zegt de iManual, ' het opname apparaat eerst moet worden geregistreerd'

Hoe dat dan in zijn werk gaat staat echter nergens, ik heb het in ieder geval nergens kunnen vinden en kom dus geen stap verder.

Ik heb nog niet zo'n stick, maar voordat ik er een aanschaf - ze zijn niet bepaald goedkoop, zeker als je een snelle wilt, wat me noodzakelijk lijkt- wil ik graag zeker weten of het werkt.

Mijn vragen:

Kun je op een USB stick TV programma's opnemen?

kun je dagelijks dezelfde opname laten plaatsvinden dmv de timer, zodanig dat de opname, wanneer hij niet bekeken is (zoals bij een harddiskrecorder), wordt overschreven met de meest recente (zodat de stick niet 'volloopt')?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Roel_C
Bezoeker

Beste,

De uitgebreide manual kunt U vinden onder het knopje "i-manual" (bravia tv-functies -> usb hdd-opname).

Opnemen op een gewone usb-stick is niet mogelijk. Hiervoor heeft U een usb hdd pvr nodig.

Meer info: www.sony-nl/support/nl/product/kdl-40ex720/compatibility

Gr

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
Roel_C
Bezoeker

Beste,

De uitgebreide manual kunt U vinden onder het knopje "i-manual" (bravia tv-functies -> usb hdd-opname).

Opnemen op een gewone usb-stick is niet mogelijk. Hiervoor heeft U een usb hdd pvr nodig.

Meer info: www.sony-nl/support/nl/product/kdl-40ex720/compatibility

Gr

profile.country.nl_BE.title
pirusa
Bezoeker

Geachte(n),

Ik zoek een oplossing om TV-programmas (digitale ontvangst) op  KDL-40EX720 met hun Teletext ondertitels (pagina 888) in overlay via de USB poort op een extern device op te nemen.

Denken jullie dat dit mogelijk is? Is hiervoor specifieke firmware nodig?

Met vriendelijke groeten.

Message was edited by: pirusa

Roel_C
Bezoeker

Dit is waarschijnlijk niet mogelijk.