annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe meerdere coderingen tegelijk kunnen gebruiken.

profile.country.NL.title
kd55x9005c
Lid

Hoe meerdere coderingen tegelijk kunnen gebruiken.

Heel fijn dat SONY in z'n TV's meerdere antenne aansluitingen heeft gestopt. Dus je kan EN de schotel EN de KABEL tegelijk aangesloten hebben. Echter, ...... er zit maar 1 CI slot in. Heeft er ooit wel eens iemand over nagedacht dat er geen enkele provider is die dezelfde smartcard gebruikt? Dus als je legaal zowel ZIGGO als CANALDIGITAAL hebt, dan zit je aan 2 smartcards vast. 

 

Op m'n Dreambox is dit heel eenvoudig. OSCAM als progje erop en via de USB kan je net zoveel SMARGO readers erin stoppen als je smartcards hebt. Maar een OSCAM is er wel voor Android, aar die werkt helaas niet op de SONY. Wel op de WETECK. Zelfs voor Samsung met z'n variant op LINUX is er een versie die werkt. Is er een optie om dit werkende te krijgen op de SONY? Of weet eimand andere opties? EN dan niet komen met een losse ontvanger eraan, want dat heb ik nu ook al.

 

  

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Denk dat je meer kans maakt in de XDA community.

Het heeft ook mijn interesse.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

in mijn zoektocht om oscam, cccam te plaatsen op mijn sony ( 55X6509C) kwam ik hierop.....

Tsja, ik heb de Xsarius Twin CI-module  aangeschaft, daar kunnen 2 kaartjes in, en de cam gebruikt maar 1 slot (meer zitten er ookjniet in de sony, helaas) 

Deze werkt feilloos, en is prima te gebruiken.

 

Maar heel soms gebruik ik toch mijn aparte satelliet reciever, aangesloten op de HDMI poort, dan moet ik ff de Cd kaart eruit halen, en in de sat reciever plaatsen, als ik boven wil kijken in bed..

Smart-Wi heb ik ook, dat werkt wat onbetrouwbaar....soms een paar uur op beide beeld, en opeens een van de twee zwart..... 

 

 Vandaar mijn interesse in OSCAM.

hoe heb jij OSCAM erop gekregen? kan ik hiermee experimenteren.

 

oh ja, mijn bevindingen met de  Xsarius Twin CI-module:

https://community.sony.nl/t5/televisies/meerdere-cardreaders-aansluiten/td-p/2154205