annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sorteren van zenders

crackrjack
Nieuw

Sorteren van zenders

Wie kan mij zeggen hoe ik mijn zenders op een normale wijze kan sorteren?

 

Ik weet dat ik ze 1 voor 1 kanverplaatsen via home>instelingen>digitaal setup>digitale programma sortering. Maar dan moet ik zenders gaan verschuiven van bijvoorbeeld positie 942 naar 17. Dat gaat zo onbruikbaar langzaam dat dit geen optie is.

 

De zenderlijst kan ik ook expeorteren naar een xml bestand, maar dat kan ik vervolgens niet bewerken en importeren.

 

Iemand tips om mijn TV bruikbaar te krijgen? Het zou zonde zijn om hem hierom terug te moeten sturen (alhoewel dat gelukkig gewoon gratis kan).

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hi Crackjack, 

 

Het zou enorm helpen als je vermeldt welk toestel je precies hebt :slight_smile:

crackrjack
Nieuw

Maar natuurlijk: het is de 43W805C
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Je noemt beide mogelijkheden al zelf, met de eerst (via menu) kun je ook de cijfertoetsen gebruiken.

 

Met de Sony-editor.exe is het ook mogelijk op een windows pc, al heb ik het zelf nog niet gedaan.

 

 

suc6 ermee,

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
crackrjack
Nieuw

Dank voor je tips.

Via het menu is haast niet te doen, maar ik wist niet dat je cijfertoetsen ook kon gebruiken. Dat scheelt wellicht en ga ik straks testen.

Sony Editor werkt helaas niet meer op nieuwe TV's, dat had ik al geprobeerd...de software wordt helaas niet door Sony bijgewerkt.
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

De Sony Editor wordt vernieuwd om met Android TV samen te werken :slight_smile:

 

Wanneer is echter wel nog de vraag. 

crackrjack
Nieuw

Spijtig dat het zo moeilijk moet, maar dank voor het meedenken. Het heeft je gisteren een uur gekost, maar mijn zenders staan nu goed. Hopelijk doet Sony hier wat aan.

Met vriendelijke groet,
Hans Huver
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De update voor Sony Editor 1.1 AndroidTV 2015 is hier te vinden.

 

suc6 ermee,

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
BenVenNL
Ontdekker

Dank voor het linkje. Lastig zoeken op dit forum dus ik reply maar even zodat ik dit toopic later msschien weer makkelijk terug kan vinden.

profile.country.NL.title
wimcdejong
Lid

wat ik gedaan heb:

sony editor downloaden, en op mijn windows pc gezet.

dan de kanalenlijst geexporteerd op een usb stickkie, en ingelezen op mijn pc.

lekker snel sorteren, en weer saven op de stick.

aansluiten op mijn sony, en imorteren.

 

met de sat kanalenlijst van ruim 2500 zenders een vrij grote klus op de sony tv sorteren,,,,,langzaaaaaaaam.

maar op de pc is het stukken makkelijker.