annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe kan ik, bevredigend, video kijken op de Bravia46EX725 via mijn draadloos netwerk?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
bob-henk
Nieuw

Hoe kan ik, bevredigend, video kijken op de Bravia46EX725 via mijn draadloos netwerk?

Ik kan wel foto's kijken vanaf mijn Windows 8 computer op mijn Sony TV, ook in folders bladeren , maar als ik video's probeer te bekijken krijg ik voortdurend de melding " geen verbinding met server, probeer het later opnieuw."  Hoe krijg ik de configuratie zover dat ik wel video's vanaf mijn harddisk kan bekijken.? Ligt het aan Windows 8 (security)??

Met mijn windows 7 laptop, lukt het tot op zekere hoogte wel (lang niet alle films en folders, hoewel ik ervoor gezorgd heb dat het allemaal MP4 films zijn) Ik vind de mogelijkheden eerlijk gezegd nogal mager.(als je uitgaat van de reclame voor het ding) Maar ik ben bereid mijn mening te herzien, bij een goed advies.

Message was edited by: bob-henk

Message was edited by: bob-henk

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
bob-henk
Nieuw

Met mijn laptop kan ik prima HD films op de TV bekijken, ik neem dus aan dat het niet aan het netwerk ligt. Bovendien, Ik heb een UPC draadloos modem, net een maand in huis, ik neem dus aan dat ik de laatste stand der techniek.heb.

Volgens mij ligt het aan dat volledig dichtgetimmerde Windows 8 (consumer preview)

Echter ik heb alle deelmogelijkheden (shares) al onderzocht en open gezet en ook de firewall uitgezet. Niets helpt

Message was edited by: bob-henk

Message was edited by: bob-henk

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

bestandformaat-compatibiliteit is beperkt, er is software op de PC dat een en ander verder omzet.

Wifi netwerkstabiliteit lijkt je hoofdprobleem

- Hoe sterk is het signaal van je wifi op je TV?

- Heb je een wireless 'g' of een nieuwere 'wireless 'n' router?

profile.country.nl_NL.title
bob-henk
Nieuw

Met mijn laptop kan ik prima HD films op de TV bekijken, ik neem dus aan dat het niet aan het netwerk ligt. Bovendien, Ik heb een UPC draadloos modem, net een maand in huis, ik neem dus aan dat ik de laatste stand der techniek.heb.

Volgens mij ligt het aan dat volledig dichtgetimmerde Windows 8 (consumer preview)

Echter ik heb alle deelmogelijkheden (shares) al onderzocht en open gezet en ook de firewall uitgezet. Niets helpt

Message was edited by: bob-henk

Message was edited by: bob-henk