Deel jouw ervaring!
Ik kocht in de winkel een 2TB harddiskje.
Die geinstalleerd op de tv en opnemen maar.
Maar ja, je kunt niet dat ANDERE kanaal kijken dan en van dat soort dingen.
Daarnaast had ik alleen maar NPO Plus als ik op het rode knopje (op NPO1/2/3) druk,
Een nicht heeft dan ook Ziggo ON DEMAND met MOVIES en SERIES XL.
Dat gaat niet werken omdat ik "in een oud UPC gebied" woon. (ook leuk als je daar pas achter komt als je de tv en module al hebt hoor, maar goed).
Het opneemdilemma heb ik nu opgelost door een abonnement te nemen op NL ZIET.
Voor €7,95 per maand kan ik alles, zonder reclame, terugzien van NPO, RTL en KIJK.
Even dmv CASTEN naar mijn tv en hoppa. Ik ben een gelukkkig man.
Het is in geheel Europa bekend dat met de huidige (1.3) CI+ module je niet kan opnemen en naar een andere gecodeerde zender kan kijken. Heb dat hier opgelost door tijdens het opnemen naar de ongecodeerde SD kanalen te kijken op het Ziggo Digitale Netwerk.
Best dure oplossing NL Ziet!!!
Op het fZiggo Digitale Netwerk heeft men "On Demand" onder de "rode knop" zitten, op het fUPC Digitale Netwerk is "On Demand" niet beschikbaar, maar hier is HbbTV beschikbaar op de NPO en SBS zenders.
Er is ook nog de mogelijkheid om de ZiggoGo app op een tablet of telefoon te gebruiken en dan het beeld te casten naar je XE8077.
suc6 ermee,
73's
Dat van de module wist ik vantevoren hoor 🙂 Heb jarenlang videoapparatuur als dit verkocht.
Dat van fUPC had ik graag wel wat eerder geweten.
Toen ik, voordat ik de tv had, belde met ZIGGO werd hier niets van gezegd "het zou allemaal kunnen".
Ik vind NL ZIET absoluut geen dure oplossing.
Ik hoef op deze manier nooit te denken "o ja, had ik moeten opnemen".
Want dat wordt voor me gedaan.
Had ik dus de harddisk niet voor hoeven kopen, had ik een jaar lang NL ZIET voor kunnen betalen. hahaha
Goed, gewoon maar even mijn bevindingen die anderen op een idee kunnen brengen.