annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

HDMI aansluiting 2 geeft donker beeld

KoenJH
Ontdekker

HDMI aansluiting 2 geeft donker beeld

Mijn HDMI aansluiting 2 geeft een veel donkerder beeld dan HDMI 1. Dat vind ik vervelend en vraag me af of ik hier iets aan kan doen. Het betreft een KDL-26EX320. Kan iemand me op weg helpen?

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Welk apparaat hebben je er aan hangen, geeft deze hetzelfde donkere beeld op een andere HDMI ingang?

KoenJH
Ontdekker

Het aangesloten apparaat is een Humax TV +H3 smartbox en deze geeft alleen op HDMI 2 een donker beeld. Op HDMI 1 is het beeld beter. Het ligt m.i. aan de ingang, andere apparaten geven ook een donker beeld op ingang 2 terwijl op ingang 1 het beeld normaal i. Ik heb geen idee of ik de ingang apart kan in/afstellen? Wie helpt me?

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Ik ga er even van uit dat je een tv hebt met Android Tv als besturingssysteem systeem. Daar moet je per ingang je beeld instellingen aanpassen. Als je op HDMI 2 staat druk je op action menu en dan kies je voor beeld. Daar kun je van alles veranderen naar je eigen voorkeur. Of je vergelijkt het met een andere HDMI ingang waar je goed beeld hebt en neemt dat over voor HDMI 2

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@Supernovasx

 

De topicstarter heeft een


KoenJH schreef:

 Het betreft een KDL-26EX320


De EX320 is van enkele jaren geleden, en heeft geen Android aanboord.

 

 

Mogelijke oplossing is de beeldinstellingen als gebruiker instellen, zo is het mogelijk om de ingangen apart in te stellen.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!