annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Guide openen met favorieten

OPGELOST
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

Guide openen met favorieten

Ik zou graag de programma guide standaard willen openen met mijn favorieten. Nu opent hij standaard met alle zenders op TV. Op mijn vorige Sony TV kon ik dat wel instellen en vond dat reuze handig omdat ik met mijn standaard abonnement toch maar slechts een 40-tal zenders kan ontvangen waarvan ik de meeste in mijn favorieten heb opgeslagen. Nu wordt ik steeds geconfronteerd de alle Zenders welke ZIGGO beschikbaar heeft. Kan dit worden opgenomen in een wensen lijstje richting Sony?

31 ANTWOORDEN 31
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@heszar 

Dat het niet werkt bij jou verbaast mij.

@PietjePuk667 kwam met deze oplossing en bij mij werkt het ook.

Ik moet er wel bij vermelden dat ik geen Analoge zenders meer geprogrammeerd heb omdat deze bij mij weg zijn uit het pakket. Wellicht is daarom de functie van de Analog/Digital toets gewijzigd.

 

profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

Ik volg exacte stappen! maar ik kom niet daar waar @PietjePuk667 het over heeft.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@heszar

Je hoeft alleen de guide te openen. Daarna druk je op de toets Analog/Digital.

Voorwaarde is denk wel dat er wel een Favorieten lijst is aangemaakt. Een lege lijst verschijnt niet. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

@broekhuaKudos voor snelle reactie :slight_smile:

Bedankt voor de uitleg, zover was ik ook gekomen, maar de tv onthoud niet om volgende keer als je op "Guide" drukt dat die "Favoriten 1" opent.

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@heszar 

Nee dat klopt. Dat is ook het manco van de Android TV,'s

Je kunt nu in ieder geval met een verkorte procedure bij je Favorieten lijst komen. Of dit zo bedoeld is door Sony weet ik niet maar geniet ervan. Ik neem aan dat het je nu ook gelukt is. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
heszar
Ontdekker

@broekhua 

Zoals jij het hebt uitgelegd, werkt het inderdaad. :grin::thumbsup:

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@heszar

Bedankt voor je feedback.

Dit kan nuttig zijn ook voor anderen. 

Gr, Arie

profile.country.NL.title
mnkonin
Ontdekker

Ik heb laatst een AG8 aangeschaft, prima TV, en had hetzelfde probleem dat de kanalenlijst niet te veranderen was. Bij mijn oude Sony TV ging dit wel.

Gisteren is mij dit wel gelukt op de volgende manier:

1. Download van Sony ondersteuning het programma " Sony Channel Editor" en installeer dit op uw computer. De uitleg van dit programma is daar ook in te zien.

2. Steek een USB stick in de USB poort 3 achterop waar normaal een Harddisk voor opname in gestoken wordt, andere USB poorten werkten bij mij niet hiervoor.

3. Open via Home Instellingen - Zender installatie - Digitaal setup - Technische instellingen - Overdracht zenderlijst.

4. Hier kunt U de zenderlijst exporteren naar de USB stick.

5. Haal de USB stick uit de TV en steek deze in de computer en start het voornoemde programma op.

6. Haal de zenderlijst van de USB stick naar het programma en U kunt de zenders naar believen verplaatsen met "drag and drop".

7. Sla de veranderde lijst weer op op de USB stick. (overschrijven).

8. Steek de USB stick weer in dezelfde USB poort van de TV, die ik in punt 2) aangaf.

9. Kies weer de volgorde zoals beschreven in punt 3), U kunt nu de zenderlijst importeren van de USB stick.

10. Alles klaar? Start de TV opnieuw op en als alles weer aan staat is ook de veranderde zenderlijst onder "Guide" geinstalleerd, Deze blijft ook na een herstart aanwezig.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Nog een kleine aanvulling:

 - Of dat het bovenstaande ook werkt als Ziggo wordt gekozen als provider is de vraag, werkt zoizo als "andere ...." wordt gekozen.

 - Als er een HDD is aangesloten moet deze eerst ontkoppeld worden voordat de USB-stick wordt gezien.

 
suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
xs2ad2
Ontdekker

Hallo allemaal,

De tool werkt ook met Ziggo als provider, heb het hier zelf de gids
aangepast.
Alleen jammer dat je niet over een aantal pagina's heen kan slepen, dit
kan alleen als je meerdere keren de zender ergens even parkeert.

Gr. Ad