annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluids instellingen Sony KD-49XF 7000

OPGELOST
profile.country.NL.title
Toonvan.
Ontdekker

Geluids instellingen Sony KD-49XF 7000

Wanneer ik op de achterzijde de hoofdtelefoon aansluiting gebruik valt het speaker geluid weg.

Is er een mogelijkheid dat ik kan kiezen voor geluidsweergave zowel speakers als hoofdtelefoon, beiden of ieder afzonderlijk..

Ik haal dit niet uit de gebruiksaanwijzing.

Weet iemand dit.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de helpgids op de ondersteunings pagina van de XF7000.

 

Hoofdtelefoon/Audio Uit: Stelt de uitvoer van het geluid naar de hoofdtelefoons, externe audiosystemen of actieve subwoofer aangesloten op de televisie in. Koppel de hoofdtelefoon los van de televisie als u [Audio-uit (vast)], [Audio-uit (variabel)] of [Subwoofer] selecteert.

Speaker Link hoofdtelefoon: Schakelt de interne luidsprekers van de televisie aan/uit wanneer u een hoofdtelefoon op de televisie aansluit.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Volgens de helpgids op de ondersteunings pagina van de XF7000.

 

Hoofdtelefoon/Audio Uit: Stelt de uitvoer van het geluid naar de hoofdtelefoons, externe audiosystemen of actieve subwoofer aangesloten op de televisie in. Koppel de hoofdtelefoon los van de televisie als u [Audio-uit (vast)], [Audio-uit (variabel)] of [Subwoofer] selecteert.

Speaker Link hoofdtelefoon: Schakelt de interne luidsprekers van de televisie aan/uit wanneer u een hoofdtelefoon op de televisie aansluit.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!