annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geluid van IPOD, via TV, naar cinema setje

profile.country.nl_NL.title
Sjaak2000
Bezoeker

Geluid van IPOD, via TV, naar cinema setje

Beste,

Ik heb een Bravia TV en een home cinema setje van Sony. Alles werkt prima, maar ik krijg het niet voor elkaar om muziek, die ik aansluit op me TV d.m.v. een Ipod via USB, af te spelen door me hifi setje. Het geluid blijft, wat ik ook probeer, maar door me TV komen, en ik wil muziek door me surround setje. :smileygrin:

Wat ik heb geprobeerd is dit: ik heb een HDMI kabeltje vanaf me TV, in me DVD speler. Ook heb ik een geel kabeletje (van die rood, wit, gele coax achtige kabels) vanaf me TV, in me DVD speler. Ik heb op me TV de SYNC functies geprobeerd en dat werkt. Ook word me hifi setje gelezen door me TV wanneer ik het check onder instellingen -> HDMI (de TV ziet een DVD speler en een surround setje, wat dus klopt)

Na bovenstaande stappen ga ik naar instellingen en schakel ik de standaard functie voor geluid uit en daar voor in de plaats kies ik voor me hifi setje. Vervolgens selecteer ik me muziek, speel het af en heb geen geluid. Wanneer ik weer terug schakel naar de standaard geluids instellingen heb ik geluid, maar via me TV speakers.

Ik dacht slim te wezen door me IPOD in me DVD te steken, maar deze zegt "device not supported" (dat zul je altijd zien)

Enige help is van harte welkom! :smileygrin:

1 ANTWOORD 1
profile.country.nl_NL.title
Sjaak2000
Bezoeker

Niemand? :slight_frown: