annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen teletekst/knop tv kijken geeft radiozender 922

pganzeboom
Ontdekker

Geen teletekst/knop tv kijken geeft radiozender 922

Ik heb de kd43x8309c icm ziggo CI+1.3.

na update van 21 december zijn veel problemen opgelost (geen freeze meer gehad, zenderinfo verdwijnt na 5 seconden, afstandsbediening werkt beter).

 

Maar teletekst werkt nog steeds niet. 

 

Als de tv helemaal uit is (dus niet in stand-by) en ik hem weer aanzet krijg ik standaard het home menu. Als ik dan druk op "TV" dan gaat hij af en toe eerst naar radiozender 922. Druk ik dan op 1 dan lijkt het erop dat hij naar tv zender 1 gaat (infobalk komt in beeld) maar springt vervolgens weer terug naar 922. De knop tv/radio helpt niet. Weer even aan en uit en dan gaat het wel goed.

 

Een film opzoeken in Netflix gaat erg traag. Drie letters achter elkaar intoetsen kan nog net maar op de vierde letter moet je minimaal 15 seconden wachten.

 

 

 

Tags (1)
2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
Pascal147
Lid

Volgens mij komt het door de cam module dat de teletekst knop niet goed werkt. Als je eerst de blauwe knop indrukt en dan pas de teletekst knop dan werkt het wel. In ieder geval bij mijn televisie. 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Wat @Pascal147 zegt klopt, je moet eerst ITV d.m.v. blauwe toets uitschakelen voordat je teletekst kan gebruiken.

 

73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!