annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CI+ Authenticatie mislukt

Martijnp88
Ontdekker

CI+ Authenticatie mislukt

Hallo mensen,

 

Sinds een paar maanden heb ik een Sony KDL55W805C in gebruik, i.c.m. een Quantis 1.3 Ci+ module. In de eerste weken werkte het allemaal prima. Alleen van de een op de andere dag, krijg ik een melding (17) CI+ Authenticatie Mislukt.

De tv en module beschikken over de laatste software versies.

 

Ik heb al het een en ander geprobeerd om het weer aan de praat te krijgen, maar zonder resultaat. Vreemd vind ik, want in de eerste werken werkte alles prima!

De CI+ module is ook op een andere TV getest, en hier gaat de authenticatie wel goed. Dus het ligt hoogstwaarschijnlijk niet aan de module

 

- Zijn er nog meer mensen met dezelfde TV en dezelfde CI+ module?

- Heeft iemand nog een idee hoe ik dit op kan lossen?

 

Wat ik verder zie is dat de TV (nog) niet gecertificeerd is door Ziggo.

- Misschien het verkeerde forum om de vragen maar: Weet iemand ook wanneer de tv gecertificeerd wordt?

 

Alvast bedankt voor het meedenken.

 

 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Het kan met de software te maken hebben van de laatste update.

 

Heb je al een andere module geprobeerd? 

 

De certificatie heeft niks te maken met het feit dat je kaart nu niet gevonden kan worden. Die certificatie kan pas gebeuren als HDD opname toegevoegd wordt aan de features. 

Martijnp88
Ontdekker

Ik ga mijn Quantis module inruilen en dan probeer ik een ander merk.

 

Verder weet ik niet wat je bedoelt met dat mijn kaart niet gevonden kan worden. (en iets met HDD opname?)

Als ik de kaart in de module stop, wordt dat wel gewoon herkend.

 

Het gaat mij puur om de authenticatie tussen module en TV.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Er zijn betere resultaten met de Smit Module, mogelijk is de software nog niet up-to-date van de Quantis.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!