annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

GEEN INTERNET MEER OP BRAVIA

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
DEMEULPA
Bezoeker

GEEN INTERNET MEER OP BRAVIA

Wij hebben al enkele maanden een bravia kdl-40EX721 en vanaf ca. oktober was het mogelijk om via een browser toegang te krijgen tot het internet (er is een LAN-draadloze verbinding met mijn router). Er is wel degelijk connectie want Facebook, internetvideo etc. werken allemaal prima. Alleen vind ik geen mogelijkheid (meer) om ergens een URL in te typen en dus naar een website te surfen. Iemand een idee hoe dat kan komen ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Om nu de titel met caps-lock "aan" te gebruiken klinkt/ziet zo schreeuwerig.

Vanuit de webbrowser - via de knop "options" van de afstandsbediening - URL invoeren.

suc6

ps. als je de zoekfunctie van het forum had gebruikt, was je er waarschijnlij ook achtergekomen, het is de afgelopen dagen al een keer langsgekomen.

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Om nu de titel met caps-lock "aan" te gebruiken klinkt/ziet zo schreeuwerig.

Vanuit de webbrowser - via de knop "options" van de afstandsbediening - URL invoeren.

suc6

ps. als je de zoekfunctie van het forum had gebruikt, was je er waarschijnlij ook achtergekomen, het is de afgelopen dagen al een keer langsgekomen.

profile.country.nl_BE.title
DEMEULPA
Bezoeker

Dat is het hem juist: tot voor enkele weken kon ik inderdaad de webbrowser gebruiken - nu vind ik die gewoon niet meer terug in het menu van het toestel ! Het enige wat ik kan is de standaard Sony-page van het internet oproepen, maar ik krijg geen vakje waarin ik een URL kan invoeren. Dat issue heb ik wel degelijk gezocht op het forum, maar niet gevonden (anders had ik mij de moeite kunnen besparen van die vraag nog eens te posten) En ik gebruik in mijn tekst toch geen caps ... (alleen in het begin van een zin) - Groeten,

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vreemd dat als je in de web brouwers staat dat je niet via optoins de mogelijkheid heeft van "url invoeren" heeft.

Rond 22 dec is er een firmware update geweest, mogelijk is hier iets fout gegaan.

Al geprobeert om naar fabrieks instelligen teruggegaan?

Anders telefonisch contact zoeken met Sony en een monteur langs laten komen.

http://www.sony.nl/support/nl/repair

suc6

ps. het caps verhaal was bedoelt op de titel van het topic, zoals je nog kunt zien staat de TS in hoofdletters.