annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen geluid, wel beeld Sony Bravia KDL-32BX400

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
DennisK
Bezoeker

Geen geluid, wel beeld Sony Bravia KDL-32BX400

Hallo,

Wanneer ik mijn Sony Bravia tv (KDL-32BX400) aanzet om tv te kijken of te gamen dan heb ik soms geen geluid maar wel beeld. Ik heb geen receiver aangesloten op mijn tv, dus dat kan het probleem niet zijn.

Het gekke is dat het niet iedere dag is, maar het lijkt de laatste tijd wel veel vaker voor te komen.

Verder hoor ik, bij het aanzetten van de tv, wel geluid wanneer het Sony logo in beeld komt, maar wanneer ik de tv zender in beeld krijg hoor ik niets meer.

Het komt zowel bij mijn KPN experia box (aangesloten met hdmi) als mijn Wii (aangesloten met scart converter) voor.

Heeft iemand een soort gelijk probleem en wat zou een oplossing kunnen zijn?

(De tv is minder dan een jaar oud dus ik heb nog garantie)

Alvast bedankt,

Dennis

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
DennisK
Bezoeker

Daar was ik inderdaad al bang voor.

Zou een firmware update nog kunnen helpen?

Zo ja, als ik de firmware update, heb ik dan nog steeds garantie?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Klinkt als contact op nemen met servicedienst.

profile.country.nl_NL.title
DennisK
Bezoeker

Daar was ik inderdaad al bang voor.

Zou een firmware update nog kunnen helpen?

Zo ja, als ik de firmware update, heb ik dan nog steeds garantie?

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste DennisK,

Welkom op het Sony Forum.

Een vervelende ervaring die u aangeeft waar vermoedelijk onze service partners uitkomst kunnen geven.

De NL service partners in uw regio kunt u vinden via deze snelkoppeling: http://support.sony-europe.com/repair/ASC/ASC.aspx?site=odw_nl_NL

Wat betreft firmware updates;

Firmware updates zoals beschikbaar op de webpage van Sony Support zijn bedoeld voor u als consument om te downloaden en installeren op uw BRAVIA tv.

Met bepaalde regelmaat zullen er updates gepubliceerd worden voor onze BRAVIA modellen m.b.t. specifieke- of algemene toepassingen.

In een aantal gevallen alleen bedoeld voor bepaalde landen.

Voor uw toestel zijn updates te vinden via deze snelkoppeling: http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-32BX400

Als u nauwgezet de gepubliceerde instructies volgt is er geen reden dat een officieele firmware download invloed heeft op de garantie van uw toestel.

Ik hoop dat u hiermee verder komt.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_NL.title
DennisK
Bezoeker

De firmware update is gelukt maar na enkele dagen zonder problemen heeft het helaas toch niet geholpen.

Bedankt voor de reacties en ik ga contact opnemen met een service partner.