Deel jouw ervaring!
Ik heb sinds dit weekend een KDL-40nx720 en ben er heel blij mee. Nu probeerde ik gisteren MP3-bestanden vanaf een USB af te spelen (wat goed werkte overigens) maar sinsdien kan hij ivm een communicatiefout met de externe speaker geen geluid meer afspelen en gaat hij automatisch over naar de tv-speaker.
Ik heb via het menu geprobeerd de peaker te selecteren maar dat weigert hij (en springt weer terug naar de tv-speaker), ik heb de HDMI van de Monolithic Design losgehad, de stroom van de Monolithic Design losgehad, de tv uitgehad en zelfs de tv naar fabrieksinstelling teruggezet maar niks lost het probleem op. Wie weet raad?
Vrolijke groet,
Martijn
Na zelf nog wat vogelen ben ik er achter gekomen dat het probleem lag in de HDMI van de dvd-speler. Wanneer het toestel compleet uitgezet is en dan ingeschakeld wordt is er een communicatiefout met de speaker (die ook via HDMI loopt). Wanneer ik nu de HDMI van de dvd-speler er uit haal herkent hij de speaker weer. Vervolgens kan ik de dvd-speler ook weer aansluiten.
Raar maar het werkt weer!
Lastig om steeds de HDMI los te moeten maken. Wellicht kun je het probleem oplossen door de 'link optie' in je DVD speler uit te schakelen?
ik ervaar dit lastige probleem ook met een steamer via hdmi, kabel er uit TV aan, speakerbar werkt, steamer dan aansluiten op hdmi werkt. TV uit/aan (met aangesloten hdmi kabel steamen) fout melding en speakerbar werkt niet, tot dat ik de hdmi kabel van de steamer los maak.
is er nog steeds geen rede maar Juist een oplossing voor de probleem!