annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Geen digitale kanalen ophalen en apps (KDL-42W815B)

profile.country.NL.title
Jnhardenberg
Nieuw

Geen digitale kanalen ophalen en apps (KDL-42W815B)

Hallo, 

 

Tot twee dagen geleden werkte alles nog goed. Opeens kreeg ik de melding ‘De toepassing wordt gesloten omdat deze te groot is om weer te geven’ wanneer ik de Videoland app startte. Online zag ik dat ik de tv terug moest stellen naar fabrieksinstellingen. Nu krijg ik hierdoor de digitale kanalen niet meer. Wanneer ik de frequentie (304mhz) en netwerk (8900) opgeef, blijft de televisie zeggen dat er geen kanalen opgehaald kunnen worden. Ook de Videoland app werkt niet. Wat kan ik doen om de kanalen in te laden en de Videoland app weer in te komen? 

 

Alvast vriendelijk bedankt! 

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Weet het zeker dat 304 en de 8900 wel goed zijn?

Ik heb zoizo mijn twijfels aan de 8900.

 

Meer info CI+

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Jnhardenberg
Nieuw

Hoi! 

 

Bedankt voor je reactie! Ik heb Telfort en heb dit zojuist rechtstreeks van hun website gekopieerd: 

  • Frequentie: 304 MHz
  • Symbol rate: 6875 kBd
  • Modulatie. QAM-64
  • DVB-C Netwerk ID: 8900

ik woon nml in Groningen en daarbij krijg ik dit netwerk id. Of heb ik iets anders nodig dan dit netwerk id dat hier staat aangegeven? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry dat ik er vanuit ging dat je op het Ziggo Digitale netwerk was aangesloten. De instellingen van Telfort zijn onbekend voor me. Mogelijk heb je meer suc6 op het Telfort forum.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!