Deel jouw ervaring!
Hoi,
Ik wil mijn firmware op nieuw instellen op de 40w4000, omdat ik het verkl... heb, nu heb ik alleen maar beeld met afwisselende GROEN-BLAUW-ROOD EN EEN TEST BEELD afspelend. Maar nergens op het internet een firmware te vinden voor deze type. Ben ik verplicht om het te laten doen en geld te spenderen aan een tv uit 2009. Ik vind van Sony een te kort komen aan oudere tv bezitters.
Ik hoop dat we het kunnen oplossen.
Ik hoor graag alle reacties, (seriuse graag)
Arslan
Welkom,
De 4000 serie is alleen eventueel door Sony te updaten.
Wat/hoe heb je het dan verkl*** ???
Denk eerder dat een ander probleem is.
Advies: toestel ter reparatie aanbieden.
73's
hoi,
Dankje voor de reactie.
Ik heb in service menu een item denk de bravia type 1 naar ??? gedrukt.
Op het net naar verdere instrukties gezocht om uit het test beeld te komen maar geen info ter beschikking.
Heb wel een paar keer op de tel in service menu kunnen komen en de bravia item veranderd (denk ik tenminste).
Het heeft wel geaccepteerd als een wijziging.(3 lampjes aan enz.)
Heb ook diverse firmwares geprobeerd met een memorystick en usb, maar te vergeefs.
Sony gaat ook een memory stick met wel de juiste firmware gebruiken. binnen 10minuten klaar en 250 euro rijker. Sory hoor maar dat vind ik een beetje absurt. Wel service menu ter beschikking stellen aan de mensheid en geen firmware om zelf te herstellen. :smileynerwus:
Ik heb menig electronica gerepareerd, maar dit is de eerste keer dat ik er niet uit kom.:smileyangry:
thnx.
Al eens gegoogeld op Sony TV Harde Reset?
From standby
press I+
press 5
press vol+
press Power On/off
maar ook:
http://www.kb.sony.com/selfservice/viewContent.do?externalId=C89410&mdl=null#
suc6