annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Films via USB op kdl-40ex720

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
k_van_duijvenbode
Bezoeker

Films via USB op kdl-40ex720

Hoe kan ik via een USB schijf films kijken op de kdl-40ex720? Ik krijg alleen mijn computer te zien... Mijn USB schijf wordt wel herkent voor openen...

Verder, is er geen optie voor Time Shift? Dus TV kijken even pauzeren.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Nee zit er niet op. Hier heb je extern apparaat voor nodig.

Als je een externe USB HD met eigen voeding koopt, en die aan je TV hangt, kan dit wel (dacht ik, check het op de support site), in iedergeval kan je de TV dan verder laten opnemen en zelf iets anders gaan doen. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Onder Home naar Videos - en als je een USB-stick of harde schijf op de juiste USB aansluiting hebt aangesloten (niet die voor USB-HD REC, maar die andere), dan zie je daar alle videos die de TV kan afspelen. Mogelijk zijn al jouw films in het verkeerde formaat. Mogelijk moet je DIVX nog registreren.

'alleen mijn computer te zien' betekent dat je computer blijkbaar ook aanstaat en je tv op je netwerk is aangesloten, en dat je op je computer windows media speler hebt draaien (of een andere DLNA media server). Of je bedoelt de externe ingang voor je PC-beeld ('je TV als monitor gebruiken', VGA).

Dat zijn beide andere functies dan 'afspelen via USB'. Daar moet je in dit geval dus niet zijn in de menu's.

Zie verder ook de PDFs hierover op :

http://support.sony-europe.com/tvhc/tv/lcd/lcd.aspx?site=odw_nl_NL&m=KDL-40EX720

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Nee zit er niet op. Hier heb je extern apparaat voor nodig.

Als je een externe USB HD met eigen voeding koopt, en die aan je TV hangt, kan dit wel (dacht ik, check het op de support site), in iedergeval kan je de TV dan verder laten opnemen en zelf iets anders gaan doen. 

profile.country.nl_NL.title
Armand22
Bezoeker

Ik heb zelf een externe harde schijf met adapter geregistreerd in de tv om mee op te nemen. timeshiften werkt niet en je kan alleen maar opnemen waarnaar je kijkt. Je kan de tv bijv instellen als je weggaat en in standy neemt hij netjes op. Daarnaast heb ik een usb stick van 16gb waarop ik DIVX films zet in high quality formaat en MPG films werken ook. Je moet dan wel te TV geregistreerd hebben bij DIVX. Hoe dit werkt staat netjes in te tv handleiding beschreven.

Succes!