annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

films on demand kijken?

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
jheinhuis
Bezoeker

films on demand kijken?

Goedendag,ik heb een sony kdl-40ex521 aangeschaft en een ci+kaart (@smit).Ik kijk digitale tv via Ziggo.Nu zag ik dat ik films on demand kan kijken door naar menu te gaan en zo in het menu on demand kan komen. Ik heb alles al geprobeerd (met de afstandsbediening van Sony) maar ik kan tot nu toe geen films on demand kijken.Iemand een oplossing hiervoor? Alvast bedankt voor het meedenken.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Tot op heden is het niet mogelijk om de On Demand functie i.c.m. een CI+ module te gebruiken.

Met de CI+ module t.o.v. een losse digitale ontvanger is maar een richtings verkeer mogelijk.

In de toekomst komt er wel een module waar ook een netwerk aansluiting op aanwezig is, dan is On Demand wel mogelijk mist de software van het toestel hier in is voorzien.

http://www.neotion.com/products/acam.php

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Tot op heden is het niet mogelijk om de On Demand functie i.c.m. een CI+ module te gebruiken.

Met de CI+ module t.o.v. een losse digitale ontvanger is maar een richtings verkeer mogelijk.

In de toekomst komt er wel een module waar ook een netwerk aansluiting op aanwezig is, dan is On Demand wel mogelijk mist de software van het toestel hier in is voorzien.

http://www.neotion.com/products/acam.php

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
jheinhuis
Bezoeker

Pa3eia

Bedankt voor je antwoord. Heb ik nog een vraag; hoe werkt het pip? Heb ook al van alles geprobeerd, maar krijg geen 2e beeld.

Nogmaals dank.