annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Facebook ? op Bravia kdl 46x711

profile.country.nl_NL.title
clasina58
Bezoeker

Facebook ? op Bravia kdl 46x711

Ik heb een Bravia kdl 46ex711.

Kan ik hier ook facebook op ontvangen?

Er stond ook een vraag hierover over een andere Bravia.

Dit geprobeert maar het lukt niet.

Message was edited by: clasina58

Message was edited by: clasina58

3 ANTWOORDEN 3
breedBenR
Lid

Kort weg: Nee, Facebook zit er niet op.

De EX711 serie heeft wel Bravia INTERNET TV

De EX711 serie heeft geen Bravia INTERNET WIDGETS (zit alleen op duurdere modellen / aangekondigde 2011 modellen)

Er bestaat wel een Facebook widget, maar dat is dus niet geactiveerd op jouw TV.

Veel mensen hopen dat dit ooit wel komt, met een software update, maar reken er niet op.

Adriek1
Nieuw

Ik heb de TV inmiddels een jaar, en het valt me erg tegen dat de ondersteuning vanuit Sony zeer matig is.

In de winkel is alles mogelijk, maar eenmaal thuis....

Er is 1 software update geweest, en er verschijnt zo nu en dan een online stream bij.

Uitzending gemist: drie en een halve zender...

Online muziek is zeer beperkt.

Veel online video is verouderd

Fotos alleen picasa, geen flickr of andere diensten

Streaming video vanuit het lokale netwerk werkt matig (codecs?)

Facebook, twitter, buienradar en andere gadgets?

Blijkbaar moeten we een nieuwe TV kopen.

Mijn advies: koop een (tweedehands) netbook (vanaf zo'n 225 euro) en leg dat achter je TV met een draadloos toetsenbordje (20 euro) en dan heb je echte internet op je TV met toegang tot alle! online diensten.

Wat mij betreft *never a Sony again* (de goedkopere Samsungs en Philipsen doen meer voor minder)

bastiaanbloem
Bezoeker

Ik ben het er helemaal mee eens, ik heb en lx720 ofzo en daar zit ook internet op. Nou internetten werkt wel maar internet video werkt meer niet dan wel en de widgets.....man man dit is een lachertje.....je hebt alleen twitter en facebook. Dat is het..... je kan ook niet meer downloaden oid. En net als internet video werken deze widgets meer niet dan wel

En nee, het ligt niet aan mijn internetverbinding of router want op mijn laptop kan nik razendsnel internetten, streamen etc.

Voor mij ook geen Sony mee, en heb dit ding net twee maanden en erge spijt van mijn aankoop. Ik verwacht wel meer van een tv als je er zoveel voor betaald en idd een samsung of lg die goedkoper zijn kunnen meer dan dit ding. Waardeloos.