annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Externe HDD via USB op KDL48-W605B

profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Externe HDD via USB op KDL48-W605B

Hallo ,

Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat mijn tv telkens uitvalt na het aansluiten van een HDD op de USB?

Ik heb al geprobeerd met een 2.5" externe HDD zonder eigen voeding ( 500GB) en nu met een 3.5" externe HDD met eigen voeding( 2 TB) . Geen van beide blijkt te werken om naar films te kijken . Er staan zo'n 60 tal films op , wanneer ik ze aansluit herkent de tv de HDD wel maar na een tijdje valt hij uit en start opnieuw op . Ze zijn beide NTFS . Het toestel is een KDL48-W605B van 2014. Alvast bedankt ! Yvan

11 ANTWOORDEN 11
profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Misschien is er een probleem met de ingebouwde media player ? Kan ik een andere media player toevoegen op één of andere manier ? Via apps ? Of kan ik enkel de apps gebruiken die op het toestel staan ?

Heb ondertussen al alles geprobeerd : HDD geformateerd in FAT32 , exFAT ,NTSF . Niets werkt .Enkel een USB stick van 2GB met één film er op werkt ! Maar dat kan toch de bedoeling niet zijn ...

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,.

Is de 3,5 HDD niet via het netwerk aan te sluiten en te gebruiken???

Hier wordt een 1,5 Gb HDD alleen gebruikt voor opname.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Als ik de HDD aansluit op mijn laptop , ziet de tv deze niet . Hij ziet enkel de filmpjes die op mijn interne HD van de laptop staan.( kleine filmpjes met foto toestel opgenomen). Ik kan dus de films van mijn externe HDD , aangeloten op mijn laptop, niet bekijken via het netwerk. Maar wat bedoel je met die 1.5Gb Hdd ??

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De HDD heeft helaas blijkbaar alleen een USB aansluiting en geen netwerk aansluiting.

Het is mogelijk om als de laptop en de W605 met het netwerk verbonden zijn om de film via de laptop op de W605a af te spelen.

73's

profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Er staan momenteel 6 films op de HDD , in mpeg4 formaat , en dit werkt ! Als ik ook maar één film toevoeg in mkv bestand , is het gedaan met de pret ! Als ik de HDD aansluit op mijn laptop , dan ziet de tv wel de filmpjes op de interne hdd maar niet de films op de externe HDD.

profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Ik ga nu één per één een film toevoegen in mp4 formaat en zien wat er gebeurt ...

profile.country.BE.title
yvanvw
Ontdekker

Er staan nu een 20 tal films op de HDD, alle in mp4 formaat en alles werkt normaal ! Zou het dan aan het formaat liggen ? Dan heb ik nog een heleboel werk en moet ik de rest van mijn films allemaal omzetten naar mp4. Toch een beetje raar want de handleiding zegt duidelijk dat het toestel met een heleboel formaten overweg kan ( mkv , avi ...) , bij mij dus blijkbaar enkel met mp4 formaat . Wordt vervolgt ...

Lino11
Ontdekker

Bjr pa3eia, si je poste au mauvais endroid envoyez moi le lien du forum svp.

Mon problème est que losque j'avance ou recule un film celui ci se bloque (pause). ?

Merci.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom bij Sony Forum.

Dit is een Nederlandstalig forum dus in het Nederlands schrijven wordt aangeraden, zodat de andere gebruikers makkelijker kunnen helpen.

Schrijft u liever in het Engels, dan kunt u het Engelstalige forum vinden, door boven aan het scherm de Nederlandse vlag te veranderen door eenmaal op te klkken en de Britse vlag te kiezen uit het menu.

met vriendelijke groet,

Welcome to Sony Forum.

This is a Dutch language forum so it is prefered you post in Dutch, so the forum users can help you more easily.

If you prefer to write in English, please find the UK forum by clicking on the Dutch flag on top of the screen and choose the British flag from the menu.

Kind Regards,

73's