Deel jouw ervaring!
Na mijn aanschaf van een andere mobiel (Glaxy S2) probeer ik nu deze mobiel te gebruiken als afstandsbediening.
Ik heb de KDL46EX650 netjes aangemeld op mijn draadloze modem, incl. beveiligingswachtwoord, ik zie ook in het menu van de Sony bij draadloze verbindingen netjes mijn modem staan.
Echter als ik de Sony Media Remote start op mijn mobiel wordt de KDL46EX650 echter niet gevonden, wie kan mij helpen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je nu wel of niet "TV-SideView geprobeerd?
73's
Sorry, druk gehad en net een nieuwe telefoon Z1 Compact.
Gelukkig werkt het nu wel, TV bedraad aangesloten op de router en met TV-SideView nu kontakt kunnen maken.
Wel even zoeken in deze app, maar het werkt als een speer.
Bedankt voor je reactie.
Waarschijnlijk is het de EX65x!!!
Dit toestel is geschikt voor bediening d.m.v. "TV SideView" en gratis uit de playstore te donwloaden.
73's
Voluit is het de KDL46EX650BAE2 A+
Ook met de App TV SideView, wordt mijn Sony TV niet gezien.
Wel vreemd dat in mijn Smartphone nu mijn eigen draadloze modem te zien is en ook de Bravia!
Op beide netwerken wordt de Sony niet gezien!
Sorry maar ik kan je niet volgen.
Hoezo zie je nu opeens je eigen draadloze modem en de Bravia (EX650???)???
Op beide netwerken wordt de Sony niet gezien???
Is het geen netwerk/router probleem waar je tegenaan loopt?
73's
Bij Wifi netwerken zie mijn eigen modem staan en ook DIRECT-id-BRAVIA.
Aan mijn modem kan het niet liggen, aangezien smartphone, tablet en laptop prima kunnen inloggen op mijn Wifi.
Dus ook ik kan het niet meer volgen.
Om de EX650 d.m.v. een extern teostel te kunnen bedienen gebruik je niet de Wifi-direct maar het bedrade of Wifi thuisnetwerk.
73's
Goed Direct Wifi uitgezet, helaas nog geen effect, ik neem aan dat of bedraad of WIFI moet zijn, niet beide tegelijk?
Nog even puzzelen dus.
Helaas weinig effect, zowel als ik bedraad of draadloos instel op de Sony wordt nog steeds het apparaat niet gevonden op mijn Smartphone.
Over 2 weken wordt mijn tijdelijke Samsung vervangen door de Z1 Compact van Sony, ik kijk dan wel of dit beter gaat werken, zou volgens mij niet mogen uitmaken.
Een Smartphone op Android werkt tenslotte toch allemaal op dezelfde wijze?