annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Donkere balk komt en gaat

OPGELOST
profile.country.NL.title
ABCSteed
Ontdekker

Donkere balk komt en gaat

Wanneer ik tv kijk, verschijnt regelmatig een donkere balk waarin HDMI 2 vermeld staat. Dit verdwijnt dan weer na een paar seconden. Het komt daarna regelmatig terug. Ergens las ik over het i+ knopje maar dit is in mijn geval geen oplossing. Zou het kunnen liggen aan een goedkope hdmi kabel? Heb een uhd 4K tv

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo, ondersteunt je HDMI kabel 4k? . Voor mijn uhd tv heb ik HDMI kabels van het merk ``Monster`` ze zijn iets duurder maar wel goed, te koop bij oa BCC . Je kunt het zien aan de beeldkwaliteit, bijv de kleur zwart is dan echt zwart. Dit is misschien een tip, en ben je misschien van het probleem af. Het zou misschien een breuk in je huidige kabel kunnen zijn. Succes er mee, Hoe kijk je tv via een mediabox ? 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Lijkt verdacht veel op een defecte HDMI kabel of een defect apparaat wat met HDMI verbonden is.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
molenpad11
Lid

Hallo, ondersteunt je HDMI kabel 4k? . Voor mijn uhd tv heb ik HDMI kabels van het merk ``Monster`` ze zijn iets duurder maar wel goed, te koop bij oa BCC . Je kunt het zien aan de beeldkwaliteit, bijv de kleur zwart is dan echt zwart. Dit is misschien een tip, en ben je misschien van het probleem af. Het zou misschien een breuk in je huidige kabel kunnen zijn. Succes er mee, Hoe kijk je tv via een mediabox ? 

profile.country.NL.title
ABCSteed
Ontdekker

Het is inderdaad een goedkope kabel. Kijkt tv via 4K KPN abonnement. Ik ga een nieuwe kabel kopen. Bedankt!

profile.country.NL.title
ABCSteed
Ontdekker

Dankjewel! Ik ga de kabel vervangen voor een beter exemplaar