Deel jouw ervaring!
Hoe moet ik in hemelsnaam deze player downloaden op mijn bravia. In het menu staat dat ik de codec plus password nodig heb. Dit omdat ik op diverse sites de filmpjes niet kan openen. Ik vermoed dus dat ik de divx codec nodig heb. Password wordt keurig gegeven en als ik naar vod.divx.com ga kan ik de player met geen mogelijkheid downloaden laat staan mezelf registreren. Wie helpt me met een duidelijk handleiding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is me gelukt om Divx code/player te registreren.
Als jullie mij een PM sturen met de code en je email adres dan stuur ik met een retour mail een bestand wat je op een USB stick moet zetten en dit bestand af te spelen op je toestel.
Je kan hetzelf ook doen door de Divx Plus Player naar je pc te downloaden en onder VOD de code in te vullen en het bestand op een USB stick zetten en dit bestand af te spelen op je toestel.
73's
He Hallo,
Ik zit met hetzelfde probleem met sony KDL-40NX720F graag verneem ik iets indien er meer bekend is.....
Alvast bedankt.
Op de EX711 werkte het zo:
- met divx registratienummer van tv naar website en aanmelden etc.
- van die divx.com site moet je op een PC een .divx bestandje downloaden
- dit moet je op je PC op een USB-sticky zetten
- USB sticky moet je in je TV steken, en het filmpje aan klikken en afspelen
Dan is de divx codec op je tv geinstalleerd
Dan kan je voortaan .divx en .xvid bestanden afspelen met de TV
Er is niet echt een DIVX-player op de tv (niet op de EX711). DIVX ondersteuning is alleen voor de USB en DLNA content. Ik denk dat dat ook op de EX32(0) zo is, ondanks dat die ook internet browser heeft. Het is een 'Eenvoudige internet browser - niet gericht op het afspelen van fimpjes - dat wil men via Sony Internet TV laten gebeuren, of via aangesloten laptop of of of...
Het is me gelukt om Divx code/player te registreren.
Als jullie mij een PM sturen met de code en je email adres dan stuur ik met een retour mail een bestand wat je op een USB stick moet zetten en dit bestand af te spelen op je toestel.
Je kan hetzelf ook doen door de Divx Plus Player naar je pc te downloaden en onder VOD de code in te vullen en het bestand op een USB stick zetten en dit bestand af te spelen op je toestel.
73's