annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

CMUBR100

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
etetien
Bezoeker

CMUBR100

Beste mensen,

ik heb eergisteren 2 stuks van de skype-camera's besteld via de website van sony. Ze zullen morgen geleverd worden.

ik wil deze namelijk gaan gebruiken voor skype op mijn toestellen.

ik ben in het bezit van een KDL-46HX900 en een KDL-40HX800

op de website van sony bij de product features van beide toestellen staat wel degelijk afgebeeld dat ze compatibel zijn met sony internet tv waaronder dus skype, facebook en nog een deel andere gadgets vallen.

nu heb ik reeds op verscheidene sites gezien dat het niet mogelijk zou zijn met geen van beide toestellen om gebruik te maken van skype. Dit is toch niet waar hoop ik hé?

Graag een spoedig antwoord.

Alvast bedankt

Vriendelijke groeten

Etienne

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Etienne,

Ik heb op de sony.nl en de support site in de handleidingen gekeken voor u.

Maar zie bij de HX900 niks staan over Skype, daaruit maak ik mijn conclusie dat het op die niet zit. Dit geldt tevens voor de HX800.

Ik heb bij beide gekeken naar de kenmerken van de TV maar het staat er niet bij.

Dus helaas is het niet mogelijk.

Als u mij de link en de regelnummer kunt geven van de kenmerken, zou ik graag willen zien waar u die informatie heeft gewonnen.

Groet,

The Hat.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
The-Hat
Nieuw

Beste Etienne,

Ik heb op de sony.nl en de support site in de handleidingen gekeken voor u.

Maar zie bij de HX900 niks staan over Skype, daaruit maak ik mijn conclusie dat het op die niet zit. Dit geldt tevens voor de HX800.

Ik heb bij beide gekeken naar de kenmerken van de TV maar het staat er niet bij.

Dus helaas is het niet mogelijk.

Als u mij de link en de regelnummer kunt geven van de kenmerken, zou ik graag willen zien waar u die informatie heeft gewonnen.

Groet,

The Hat.