annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia KDL-32V2000 verspringt van ingang

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
rthvisser
Bezoeker

Bravia KDL-32V2000 verspringt van ingang

Sinds ik een HD-ontvanger van Ziggo gebruik ( Humax 5100C ) verspringt tijdens het kijken van een opname (via de Humax) of het afspelen van een DVD het beeld soms spontaan van AV1 naar een gewoon analoog kanaal van de ontvanger in de TV zelf. En weer terug. De Humax ontvanger zit op de (enige) HDMI-aansluiting (AV4) van de Bravia. Ik kijk dan overigens via AV1 waar ook een Sony harddiskrecorder/ontvanger/dvdspeler op staat aan gesloten. Het lijkt erop dat HD-beeld zowel op AV4 als AV1 zichtbaar is.

Ik gebruik verder een HDMI-switch om ook via Apple TV te kunnen kijken maar dat heeft denk ik geen invloed. De switch kan automatisch schakelen maar doet dat niet wanneer dit zich voordoet.

Ziggo adviseerde me een instelling van de Bravia te veranderen met de naam HDMI-llink maar daarover vind ik niets in de handleiding. Hoe nu verder? Alvast dank voor suggesties.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De 32V2000 is geschikt voor 720p en 1080i, de 5100C instellen op max.1080i anders op 720p.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

De 32V2000 is geschikt voor 720p en 1080i, de 5100C instellen op max.1080i anders op 720p.

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!