annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Bravia apps verkwenen...

Ates1982
Nieuw

Bravia apps verkwenen...

8 maanden geleden sony bravia 55 inch gehaald voor €1450 bij mediamarkt met android.. kon geen apps installeren omdat die niet op andoid draaid terwijl heel groot android apps op stond...standaard 10 apps waar niks aan heb...kan ook geen screen mirroring doen..ze hebben heel domme browser wat je moet gebruiken als je film op een site moet kijken omdat je van je smartphone alleen via youtube kan door sturen..

Laatste weken krijg ik geen apps te zien.. uit aan gezet maar helpt niet. Power reset gegeven helpt ook niet.. sony kan beter alleen playstation gaan produceren wat ze wel kunnen en tv produceren aan samsung laten.. zij hebben tv s van € 300 waar je alles op kan.. ik had een tv ban samung 6 jaar oud en kon me cameras dmv app bekijken en nu kan ik dat niet doen met nieuweste tv van sony niet die 3 keer duurder is... nooit meer sony nooit...

Denk 3 keer na voordat je sony haalt... 

Mvg

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@Ates1982  schreef:

8 maanden geleden sony bravia 55 inch gehaald voor €1450 bij mediamarkt met android.. kon geen apps installeren omdat die niet op andoid draaid terwijl heel groot android apps op stond...standaard 10 apps waar niks aan heb

............................................


Is het nou wel of geen Android TV?

Zonder het typenummer kunnen we zoizo je niet eventueel helpen.


73's

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Ates1982

Geen Android op een TV van €1450.

Vreemd is dat wel. Meestal hebben de wat voordeligere tv's van Sony inderdaad geen Android maar voor €1450 meestal wel. Of is Sony weer aan het afstappen van Android? @pa3eia.

Android op een TV lijkt handig maar heeft zijn beperkingen. Mijn keuze zou zijn een aparte doos met Android zoals de Nvidia Shield TV. Deze doos heeft veel snellere hardware en werkt een stuk beter dan het gebruik van apps op je TV. Gr, Arie