annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

beeldscherm aanpassen

PieterN
Nieuw

beeldscherm aanpassen

ik heb een KD-43XF7004 televisie, onderaan rechts op de afstandsbediening vind je een knop om je beeldscherm aan te passen aan andere formaten. Dit werkt bij mij niet, ook niet als ik bij systeemsettings kijk naar het onderdeel 'beeld' wat wel weergegeven staat maar ik niet kan veranderen. 
Ik had soms mijn beeld graag wat kleiner gezet aangezien ik er zo dicht opzit soms.

Dank bij voorbaat.

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De knop die hier boven wordt genoemd is om het format (4:3/16:9) uitzending aan te passen, niet van de grote van de geprojecteerde gedeelte op het scherm.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Ansie49
Nieuw

Geachte klantenservice,

Sinds korte tijd verschijnen er onderin het beeld van onze Sony T.V. Typenummer KDL40HX 720, dunne smalle strepen die best wel irritant zijn bij het kijken van programma's of films. We dachten dat dit aan de provider lag maar die zegt na contact te hebben opgenomen en de t.v. en de mediabox gereset heeft zeiden ze  dat het aan onze Sony t.v. ligt.

Mijn vraag is nu is hier iets aan te doen en kunnen we die zelf op een of ander manier weghalen. De t.v. is ongeveer 5 jaar oud en dat zou ondanks dit toch niet mogen. Ik heb boven een kleintje staan van een heel onbekend merk en dit werkt nog steeds perfect en heeft een kraakhelder streeploos beeld en is al 12 jaar oud. Kunt u me vertellen hoe we dit weg kunnen krijgen. 

Ik hoop dat u ons hiermee kunt helpen.Ik hoorde dat de 3D t.v' s er toch uit gaan  en niet meer verkocht gaan worden, misschien is er een mogelijkheid dat we een vervanging krijgen van de onze die u nog ergens heeft staan en geen strepen vertoond. Bij voorbaat vriendelijk dank voor het controleren en we misschien een andere en hiervoor een coulancevergoeding te krijgen want hij was toentertijd toch voor ons best duur.

We hebben hem gekocht in  Nijmegen bij de winkel Platte t.v. n.l en dit daar ook uitgelegd maar we hebben nooit een antwoordt hierop gekregen.

m v.g. 

Ans de L

Gitaarstr

5402DC Uden

Tel 

ansde