annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

beeld valt stil

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
ed-bianca
Bezoeker

beeld valt stil

Hallo, Ik heb een bravia KDL32ex600 en soms als je het geluid wilt veranderen dan valt het beeld stil. Het enige wat ik kan doen is het toestel uit zetten via de afstandbediening. Na een minuut schakeld hij uit en gaat dan vanzelf weer aan en dan is het weer goed. Tevens heb ik wel eens dat alleen zender 1 het doet en de rest niet. Hij geeft dan aan "even geduld". om dit te verhelpen moet ik het toestel geheel aan en weer uit zetten. Hoe kun je dit oplossen?????????

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Mickeyvdb
Bezoeker
10 ANTWOORDEN 10
Mickeyvdb
Bezoeker

Welkom ed-bianca,

Maak je gebruik van digitale TV en zoja hoe ? Externe decoder of met een CI+ module.

Probeer anders eens of het met een analoog signaal hetzelfde probleem geeft.

Je zou ook eens kunnen proberen om alles terug te zetten naar de fabrieks instellingen (reset).

ed-bianca
Bezoeker

Ik heb het digitale pakket van ziggo. heb een losse decoder. De kaart zit wel via zo'n adaptor achter in de tv.

Mickeyvdb
Bezoeker

Bedoeld u dat u zowel een decoder naast de TV heeft staan en ook gebruik maakt van een CI+ module ?

Het gebruik van de CI+ module achter in de TV is voldoende.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Dit probleem heeft duidelijk met de signaalsterkte/kwaliteit te maken.

Wat zijn de waardens van het toestel onder options - systeem informatie???

Waarschijnlijk wordt het toestel doorgelust vanuit de extrene decoder.

Splits het CAI signaal eens op de aansluiting in de muur d.m.v. een splitter of splitter/versterker.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mickeyvdb
Bezoeker

Volgens ed-bianca doet het probleem zich alleen voor tijdens veranderen van de geluidsterkte.

Ook zou het daarna een minuut duren voordat de TV zich uitschakelt na indrukken van standby en uit zichzelf weer aangaan. Dit heeft naar mijn idee niet te maken met de signaal sterkte (correct me if i am wrong).

Roel_C
Bezoeker

Beste,

Uw lcd-tv heeft een software update nodig (M8.728).

Deze kunt U downloaden op sony.nl/support.

Groet

ed-bianca
Bezoeker

Hoe kan ik de software op de tv krijgen?? Neem aan eerst downloaden, op een usb stick en dan in TV. Gaat deze zelf hiermee aan de slag of moet ik naar een bepaald menu?? Alvast bedankt voor het meedenken!!

Groeten Ed

ed-bianca
Bezoeker

Hallo,

heb net zitten stoeien. Ik heb de update gedownload en gecopieerd naar een usb-stik. Toen de handleiding gevolgd dus via menu, naar Instellingen, naar systeem update. Hij gaat dan scannen maar dan komt hij met een bericht: geen bruikbare informatie. De versie die er nu op staat is de M8.717 Zou het kunnen dat ik het gedownloade bestand verkeerd opgeslagen heb??

Mickeyvdb
Bezoeker

De instructies en download kunt u vinden op de volgende pagina,

http://www.sony.nl/support/nl/product/KDL-32EX600/downloads/FW_BraviaM8728

Succes,