annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld tv is horizontale streep geworden

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Helena888
Bezoeker

Beeld tv is horizontale streep geworden

Hallo. Ik ben een kotstudente en nog in het bezit van een vrij oude tv, namelijk een Sony Trinitron (KV-14LM1B). Ik heb deze van iemand overgekocht die beweerde dat de tv nog is zeer goede staat was, en dat kon ik ook beamen. Ik heb er twee jaar plezier van gehad, maar vorige week zette ik de tv aan en trok het beeld ineens op een horizontale streep, ik zie dus niet buiten een soort streep van een halve centimer dat het beeld moet voorstellen. Geluid is er wel. Kan iemand mij helpen aub? Ik zou het echt heel jammer vinden als ik mijn tv voorgoed stuk is...

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Heb helaas waarschijnlijk geen leuke mededeling voor je!

Het is de bekende horizontale streep die aangeeft dat het over en uit is met de 14M1B.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Heb helaas waarschijnlijk geen leuke mededeling voor je!

Het is de bekende horizontale streep die aangeeft dat het over en uit is met de 14M1B.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

Jammer dat hij kapot is - maar helaas. Je krijgt wel een hoop ruimte op je tv-tafel/kastje door 'm weg te doen, dat is het goede nieuws. Koop een (relatief) goedkoop 'instapmodel', nieuwe 'platte tv', zelfde beeldafmetingen als je oude diepe trinitron - of neem een 2e hands platte tv over van iemand die aan een nieuwe platte tv begint.