annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Beeld instellingen bij gebruik Netflix

OPGELOST
Willyj1965
Nieuw

Beeld instellingen bij gebruik Netflix

Ik ben in bezit van de KDL-55W805A en heb het volgende probleem. Als ik b.v. naar Netflix kijk dan valt mij een zeer onnatuurlijk beeld op. Dit heeft waarschijnlijk te maken met motionflow die te hoog staat.

Maar hoe kan ik dit aanpassen voor Netflix. Als ik gewoon tv kijk is alles ok en staat de motionflow ook op laag maar bij Netflix gebruikt de tv duidelijk andere instellingen en kan niet ontdekken hoe ik dit kan aanpassen.

Iemand die me op weg kan helpen of misschien de complete oplossing heeft ?

 

Gr Willy

 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Willyj1965
Nieuw

Hoi,

 

Dank voor je reactie maar heb inmiddels het probleem weten op te lossen.

Je kan de beeld instellingen veranderen via de options knop maar vreemd genoeg werkt deze niet als de netflix app is geactiveerd. Wel werkt deze b.v. bij de app Pathe thuis of youtube.

De instellingen die je daarin maakt blijken dan ook te gelden voor de Netflix app.

 

Gr Willy

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
ClarissaW
Lid

Hallo Willy

 

Als geen van de mede community gebruikers een antwoord , kun je misschien direct contact opnemen met Sony. Je kunt ze bellen op 020 658 18 88 - zij weten vast wel raad!

 

met vriendelijke groet,

 

Clarissa

Willyj1965
Nieuw

Hoi,

 

Dank voor je reactie maar heb inmiddels het probleem weten op te lossen.

Je kan de beeld instellingen veranderen via de options knop maar vreemd genoeg werkt deze niet als de netflix app is geactiveerd. Wel werkt deze b.v. bij de app Pathe thuis of youtube.

De instellingen die je daarin maakt blijken dan ook te gelden voor de Netflix app.

 

Gr Willy

Anonymous
Niet van toepassing

Dat is goed om te horen, Willy. Bedankt voor het delen van de oplossing!

profile.country.BE.title
danny606
Ontdekker

Inderdaad, de instellingen in Youtube worden ook door Netflix overgenomen. 

 

Ik raad je nog iets anders aan om in te stellen. Bij de beeldinstellingen niet voor 'auto (24p sync)' kiezen maar voor 'algemeen'. Ik had telkens bij het verschijnen van de ondertiteling last van helderheidspieken wat zeer storend was, vooral bij donkere scenes. Dus ik youtube opgestart en bij de beeldinstellingen voor 'algemeen' gekozen en het probleem was opgelost! 

profile.country.NL.title
boydstr
Ontdekker

Vreemd ik heb Sony Bravia 4K tv waar op de afstandsbediening een Netflix knop zit dan zou je als gebruiker toch mogen verwachten dat deze functie ook correct werkt en dat je niet via omwegen instellingen zou moeten aanpassen om een zo goed mogelijk beeld te krijgen?

A947676B-0C2A-4689-9DF5-13BD1D117000.jpeg

profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

@boydstr Over welke TV praten we precies?

 


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________