annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BDV-E2100 werkt niet op KDL-40W3000 TV

profile.country.NL.title
wdijkste
Ontdekker

BDV-E2100 werkt niet op KDL-40W3000 TV

Vorige week heb ik een Sony cinema set BDV-E2100 aangeschaft en proberen aan te sluiten op de 2e HDMI (in) aansluiting van mijn Sony tv (van dec. 2007) KDL-40W3000 die voorzien is van 3 HDMI (in) aansluitingen. Daarnaast is de mediabox Next van Ziggo aangesloten op de 1e HDMI (in) aansluiting. Ik kan alleen de speakers die met een optische kabel via de cinema set op de tv is aangesloten gebruiken. Ik krijg echter geen beeld op de TV via de BDV-E2100. Kan het liggen aan het feit dat de HDMI (in) aansluitingen geen ARC hebben of zou het kunnen liggen aan de mediabox Next?. Weet u een oplossing?

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Het ontbreken van ARC heeft geen invoed op het video signaal vanuit de E2100 naar de W3000.

 

Wat je kan uit proberen is om de HDMI-kabel uit de Next te halen en deze in de E2100 te doen.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wdijkste
Ontdekker

Bedankt voor deze suggestie, maar het werkt niet!

profile.country.NL.title
wdijkste
Ontdekker

zou het kunnen zijn dat mijn KDL-40W3000 van 12-12-2007 te oud is voor de BDV-E2100?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De W3000 is niet te oud voor de E2100, zelfs de Next werkt er op.

De Next zit als het goed is op een van de twee HDMI-poorten (IN) (5,) op de tweede HDMI-poort kan de E2100 worden aangesloten.

 

Gebruikersaanwijzing op de ondersteunings pagina 

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wdijkste
Ontdekker

Dit heb ik al eerder geprobeerd. De E2100 zit op HDMI poort 6 en de Next op 5. Op av6 krijg ik dan een zwart scherm met daarin onscherpe grijze en lichtgrijze cirkels / rondjes. Ik krijg dan wel het tv geluid. Op av5 krijg ik gewoon tv beeld maar kan met de E2100 afstandsbediening niets doen.

Zou het kunnen zijn dat de E2100 stuk is?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Naar mijn  idee heb je alles op de juiste manier aangesloten.

 

Ofdat de E2100 defect is kan ik hier vandaan natuurlijk niet zeggen. 

Sluit de E2100 eens aan op een ander TV-toestel.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wdijkste
Ontdekker

Ik heb de E2100 zojuist met een ultra high speed HDMI kabel aangesloten op een andere TV. Alle functies werken, behalve de TV functie. Ik krijg hetzelfde zwarte scherm met daarin lichtgrijze rondjes. De topics die ik zou moeten kunnen aansturen met mijn afstandsbediening, zoals pop up/ menu; top menu; sound mode, options, subtitles  etc. kan ik niet gebruiken, ook niet in de muziek mode. Het lijkt er toch op dat de  TV functie van de E21100 stuk is, of heb je nog een andere oplossing?