annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Apps op je tv installeren

profile.country.NL.title
j.bierman56
Ontdekker

Apps op je tv installeren

Hallo allen, ik heb even een vraag ik heb vorige week een neiuwe Sony Tv gekocht type KDL-40WD650, hij doet het wat beeld aangaat prima, mooi beeld. Echter het probleem is, denk dat ik het wel niet goe doe, i kan geen apps toevoegen op de App pagina, er staan er 10 vast op bij aankoop, maar ik kan geen apps toevoegen, kan iemand mijn vertellen hoe ik dit kan doen.

mvg jan

16 ANTWOORDEN 16
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi @j.bierman56

De apps die je ziet, zijn de enige beschikbare apps. Er kunnen geen apps op gedownload worden. 
Het model heeft geen Android TV als besturingssysteem. 

profile.country.NL.title
j.bierman56
Ontdekker

Okay, dus ik heb nu een smart tv gekocht die niet smart is.

ik heb op het product nummer gezocht wat kon met deze tv en zeker op filmpjes gezien dat dit dus wel kon.

Dus, eigenlijk ben ik dan bij de neus genomen.

Dat vindt ik nu weer jammer, dat wordt ook nergens bij verteld.

dus je zit nu wel met een wifi aansluiting op internet, en je kan er alleen maar de apps mee kijken wat door Sony is aangegeven.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Waarom is je TV niet smart? Je hebt toegang tot internet. Netflix en YouTube zijn beschikbaar. 

Waar heb je geinformeerd dat je wél apps kon installeren? Zou ik wel willen zien. 

profile.country.NL.title
j.bierman56
Ontdekker

ik heb het serie nummer ingetikt op You Tube de KDL-40DW650 en kreeg dat te zien.

dit stond op de sony site bij de tv zelf.

Geniet op een geheel vernieuwde manier van alle content op de Sony KDL40WD650! Netflix, YouTube en vele andere manieren om jouw favoriete content te streamen op het 40" scherm onder één knop. De overzichtelijke contentbalk onderin het scherm laat direct alles zien wat je wilt weten. Kijk verder waar je gebleven was, krijg suggesties of verander snel van profiel. Met de 'discover' knop gaat er een wereld voor je open!

dus dan ging ik er ook van uit dat je dat kan doen op een smart tv.

kan je dan niet via een update een net browser op de tv krijgen.

netflix kijk ik nooit, en you tube had ik op de PC.

dus we gingen er vanuit dat dit er allemaal mee kon, in de winkel waar we deze hebben gekocht is er ook niets van gezegd door de verkoper.

Bij BCC gekocht.

voor de rest is het beeld heel mooi, zodoende hebben we deze dan ook genomen ipv een Samsung, voor dezelfde prijs, was toen 529 euro.

baal ik natuurlijk een beetje van.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alles wat daar genoemd wordt is ook mogelijk. Je kunt op veel manieren jouw content naar het toestel streamen. 

Welke functionaliteit mis je dan specifiek? 

Een browser zit er inderdaad niet op. Browsen op een TV is verre van fijn. Is dat echt iets wat je wilt gebruiken? 

profile.country.NL.title
j.bierman56
Ontdekker

Goedemorgen Vinc E, nou ik zou niet willen browsen maar ik zou wel een paar apps erbij willen hebben van tv gemist enzo.

En ik snap ook niet hoe ik dat content naar de tv moet streamen, ik kan daar niet van vinden in de handleiding enz.

geldt eigenlijk ook een beetje voor dat overdragen van beelden van de tab naar je tv.

Ik weet niet of jullie hier ook een bepaalde handleiding voor hebben.

Dus je ziet wel ik kan er zo niet uitkomen.

als je hierover meer info heb zou ik deze graag van je ontvangen.

ik zit nu een beetje met de handen in het haar.

nvg Jan.

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Er zit een optie voor screen mirroring (scherm spiegelen) op. Daarmee spiegel je het beeld van je tablet.

Uitzending gemist zit er niet op. Je kunt via je provider vaak wel uitzending gemist kijken. Als je CI+ gebruikt zit het onder de rode knop bijvoorbeeld. 

profile.country.NL.title
j.bierman56
Ontdekker

Okay Vinc bedankt voor de info, we gaan het proberen.

kan ik als ik nog vragen heb bij jo terecht, of een collega van je?

heb nog even een vraag heb de handleiding uitgeprint, en zie op de voorkant iets staan van Opera.

met de versie van de tv erachter 40WD65x  Solo para.

ik heb iets gelezen ergens over opera, maar weet niet meer wat dit was, .

mvg jan

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Opera is de software van de TV. Het is geen browser, want Opera is ook een bekende browser. 

Je kunt me vragen wat je wilt, ik probeer te helpen. Als ik het niet weet, vraag ik het aan een collega.