annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hdr

profile.country.NL.title
Poelert0
Nieuw

Hdr

waarom als ik hdr aan zet is het beeld zo raar heeft echt geen nut .en jaaaaa ik heb alles al gedaan dus hdr is gewoon een geld praatje

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Bibi_Sony
Community Team

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Zou je iets meer toelichting geven, wat is je vraag precies? En op welke manier is het beeld raar?

Met vriendelijke groet,

Bibi

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat is HDR?

Het dynamisch bereik (dynamic range) van onze televisies is nauw verwant met een term die we al heel lang gebruiken: contrast. Contrast definiëren we als de verhouding tussen het donkerste zwart en het helderste wit dat een televisie kan weergeven. Vandaag geeft geen enkele fabrikant daar nog cijfers over omdat die enkele jaren geleden belachelijke proporties aannamen. De reden daarvoor is erg eenvoudig: om de zwartwaarde van je scherm te meten kan je bijvoorbeeld de achtergrondverlichting van de televisie volledig uit zetten. De gemeten zwartwaarde ligt dan zo dicht bij nul dat het contrast naar oneindig neigt. In de praktijk, bij normale beelden, haal je echter onmogelijk dergelijke contrasten.

Meer info: Link

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Instaphoto
Expert

Zou je ons wat meer informatie kunnen geven?. Dan kan men je wellicht helpen.

* Wat is precies het probleem?

* Wanneer doet zich dit voor (bijvoorbeeld bij Bluy-ray kijken?)

* Gebruikte apparatuur (merk type) 

* etc.

Je geeft aan alles te hebben gedaan, maar zou prettig zijn als je kort kunt aangeven wat dit is. Probeer zo volledig mogelijk te zijn. Des te beter kan men je helpen.

------------------------------------------------------------
Your camera is just a tool: You are the secret sauce! 😉 Mijn plekje op het Web