annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

App toevoegen op KDL-32WE610

Senodet
Nieuw

App toevoegen op KDL-32WE610

Hoe kan ik apps toevoegen aan mijn nieuwe tv?

 

in de specificaties staat dat ik bij Opera store moet zijn. Maar die kan ik niet vinden bij all apps.

 

Kan iemand me helpen?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Thijs_H
Community Team

Goedemiddag, 

 

Via deze link staat een handige uitleg; https://www.sony.nl/electronics/support/articles/00147386

Wellicht kan deze uitleg je verder helpen.

 

Groeten, Thijs

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Helaas is de bovenstaande post een uitleg voor op het AndroidTV platform, terwijl de WE610 geen AndroidTV is.

 

De app's zijn te vinden onder Home - toepassingen. Selecteer de "Opera Store" of de VEWD app om de store te bekijken. Nadat een app is geselecteerd, kan je deze in de WE610 installeren

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Zwaantjejr
Ontdekker

Ik heb hetzelfde probleem wil de Disney+ app erop zetten maar heb geen opera store en die vewd heb ik ook niet, dus wat nu ?

Mvg,
Willem

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Beëindiging van de VEWD TV Store op TV's van Sony uit 2012–2018 — 25 april 2019

Geachte klant van Sony,

Vanwege het verlopen van het contract tussen de serviceprovider en Sony is de VEWD TV Store na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar op tv's van Sony. 

De VEWD TV Store zal worden verwijderd van de betreffende tv-modellen en is na 25 juni 2019 niet langer beschikbaar.

We bedanken u voor uw begrip en bieden onze excuses aan voor eventuele ongemakken.

 

OPMERKING: De sluiting van de 'VEWD TV store' heeft geen effect op de beschikbaarheid van de internetbrowser. De internetbrowser is nog steeds beschikbaar op bepaalde modellen.

 

Een mogelijke oplossingen is gebruik te maken van de Chromecast stick om te casten of de Firestick om de applicatie e.a. erop te installeren.

 


suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Dat is wel een beetje flauw voor de mensen die eind 2018 een nieuwe sony tv hebben gekocht. Komt hier niks anders voor in de plaats? Ik heb een Bijna 10 jaar oude samsung tv waar nog meer mee kan momenteel. App dowloaden zou toch gewoon mogelijk moeten zijn?