annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Na installatie 49XG7096 werkt tweede tv niet onafhankelijk

profile.country.NL.title
jvanduikeren
Ontdekker

Na installatie 49XG7096 werkt tweede tv niet onafhankelijk

 
6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Wat bedoel je ermee? Wat meer informatie zou makelijk wezen.

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jvanduikeren
Ontdekker

Na in gebruik name van mijn nieuwe Sony 49XG7096 KTV ondervind ik problemen met de tweede Tv in de slaapkamer. Beide TV's  werken alleen als op beide dezelfde zender ingeschakeld is.  Zo gauw op één van de twee een andere zender ingeschakeld wordt verschijnt het blauwe bordje met "zender kan niet weergegeven worden enz" Alle verbindingen zijn hetzelfde gebleven. Alleen bij de nieuwe TV is een nieuwe Motorola ontvanger geïnstalleerd terwijl de tweede TV nog met de oude ontvanger werkt. Zou dat het probleem zijn ? 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert


@jvanduikeren  schreef:

  Zo gauw op één van de twee een andere zender ingeschakeld wordt verschijnt het blauwe bordje met "zender kan niet weergegeven worden enz" 


Duidelijk is het een probleem van de gebruikte mediaboxen vanwege het blauwe scherm en niet van de TV-toestellen.

Leg het probleem voor bij je provider die zal wel een oplossing ervoor hebben.

 


suc6 ermee,
73's

 

ps. volgende keer wat meer informatie, o.a. typenummer e.d.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
jvanduikeren
Ontdekker

Dank je wel voor de tip. Ga Telfort benaderen. Zal volgende keer duidelijker omschrijving geven.

vrgr 

jan

profile.country.NL.title
jvanduikeren
Ontdekker

Inmiddels zijn we weken verder, zijn er monteurs zowel van de leverancier als ook van KPN met het probleem bezig geweest en kan ik nog steeds de twee tv's niet onafhankelijk van elkaar gebruiken. Eén van de oplossingen zou kunnen liggen in een te lage snelheid van de internetverbinding maar echt een duidelijke diagnose is er nog niet. Toch lijkt het me meer dan toeval dat het probleem nooit speelde tot de installatie van deze tv. Volgende stap is waarschijnlijk een meting van de kabelverdeler buiten de woning maar iedere stap brengt me tot nu toe geen stap verder.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Hoezo een meeting aan de kabelverdeler buiten de woning? Met een lijn van KPN is er toch een directe verbinding met de wijkcentrale?

 


73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!