Deel jouw ervaring!
Opgelost! Ga naar oplossing.
In accountbeheer (via PC) is de PIN in te stellen.
Opnemen op een HDD/USB stick is mogelijk via USB1.
Helaas is het niet mogelijk om opnemen en kijken (andere zender) tegelijk, maar hier heb je de Humax voor.
73's
Welkom,
Ik dacht dat er eerst ( op de gemakkelijke manier) via een pc een account aangemaakt moet worden.
Hierna kan je deze account invoeren in de W655a en zo de W655a koppelen .
Op dit moment is dit de manier (SEN - Home) om de HDMI instellingen te kunnen veranderen.
Waarom niet gebruik maken van de Ziggo CI+ module (1.3), komt de W655a helemaal tot zijn recht.
De niet gebruikte SEN applicatie's zijn alleen in Home - Toepassingen te verwijderen.
73's
Het account is al via de pc/phablet gemaakt inderdaad. Nu rest mij de vraag waar ik de profielgegevens dan op de W655A moet invoeren. Het blijft allemaal wat onoverzichtelijk. Kan niet zo 1,2,3 een profielmogelijkheid vinden op de televisie. Heb het eventueel ook al geprobeerd met de browser op de televisie, maar dan krijg je hetzelfde codescherm waar ik niet voorbij kom. Overigens is het "Smart" gedeelte/browsen in combinatie met de TV Sideview wel een verademing om mee te werken.
Ik heb mijn favoriete apps al bij HOME-> Toepassingen neergezet, waardoor ik die in ieder geval wel makkelijk kan bereiken. Jammer dat je door middel van de SEN knop helaas in een soort van onoverzichtelijke app drawer terecht komt die je niet naar eigen smaak kan aanpassen. Misschien een tip voor eventuele software updates.
Ik heb zowel een CI+ module(nog niet met interactieve mogelijkheden) als een Recorder. De Module gebruik ik in de slaapkamer op mijn oude televisie. Met de recorder is ook meer mogelijk dan met zo'n CI+ module(vooral op het gebied van opnemen, het interactieve heeft al een grote stap gemaakt met nieuwere types). Maar nu ik deze televisie heb gekocht zie ik inderdaad dat deze ideaal zou kunnen samenwerken met een CI+ module. Ik krijg het helaas nog niet werkend om de HOME en OPTIONS knop samen te laten werken icm de setupbox die ook aan staat. Ik blijf het vreemd vinden dat die opties niet tevoorschijn kunnen komen terwijl de setupbox aan staat, dit zou toch compleet los van elkaar moeten staan?
Ik zie een record knop op afstandsbediening, zou je eventueel met de W655A kunnen opnemen? Waarschijnlijk niet want ik denk dat er geen HDD in de televisie zit. Of wordt het dan in de cloud opgenomen?
In accountbeheer (via PC) is de PIN in te stellen.
Helaas is het niet mogelijk om opnemen en kijken (andere zender) tegelijk, maar hier heb je de Humax voor.
73's
@pa3eia schreef:In accountbeheer (via PC) is de PIN in te stellen.
73's