annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij deze oplossing

profile.country.nl_NL.title
thwigma
Nieuw

up-date 03 juli 2012:

onderstaande verhelderende uiteenzetting kreeg ik nu van Sony nadat ik de story had gemeld op Klachtenkompas.nl. Het blijft een vreemde zaak dat er veel toestellen met CAM+ worden gemaakt/verkocht, maar deze maar voor enkele kabelaars geschikt zijn. Ook dat Delta wel gecertificeerd had, met de oude, wel werkende software.

Misschien werkt het na een nieuwe firmware-update, toevallig weer wel !

QUOTE:

  • Geachte hr. Wigman,
    Het spijt ons te horen van de problemen met uw BRAVIA toestel
    via kabelnet Delta d.m.v. een CI+ CAM module.
    Hetgeen eerder aangegeven, is helaas juist; er is nooit een officiële CI+
    certificering voor Sony modellen voor gebruik op kabelnet Delta
    geweest, ook niet voor eerdere firmware versies. Dat wil niet
    zeggen dat CI+ CAM helemaal niet functioneert, mogelijk
    functioneert het geheel of gedeeltelijk, mogelijk met de ene
    firmware beter dan de andere firmware, echter Sony kan geen
    garantie of directe hulp bieden, wanneer er onverhoopt problemen
    optreden met het gebruik van CI+. Het is de verantwoording van
    Delta kabelnet wanneer die CI+ certificatie vermelden voor dit
    Sony BRAVIA model.
    De officiële CI+ certificering voor Sony
    BRAVIA modellen betreft alleen ZIGGO-, UPC- en CAIWay netwerk en
    wordt per model op die netwerken aangegeven.
    Bij kabelnetwerken
    zonder officiële CI+ certificering adviseren wij contact op te
    nemen met hun helpdesk en wellicht een set up box te kiezen.
    Wilt
    u dat wij u dit nogmaals persoonlijk toelichten dan nemen we graag
    contact met u op.
    Met vriendelijke groet,
    Consumer
    Relations
    Sony Benelux, a branch of Sony Europe Limited
UNQUOTE

up-date 11 juli 2012:
Strikt formele opstelling Sony is niet erg behulpzaam. Er blijft iets 'wringen'; ook tussen Sony en Delta waar de klant tussen zit. Ook klanten met Ziggo hadden CAM+ problemen. Delta gebruikt hetzelfde protocol als Ziggo. Delta heeft toestel ''Ziggo'' gecertificeerd op basis M8.721 (van voor 11 nov 2011).
Had toch meer interactie met Sony moeten zijn nav klachten met M8.728.
Reactie Sony doorgezonden naar Delta; vandaag hun reactie:
Delta bevestigd bovenstaande; zou al lang in overleg zijn over nieuwe up-date; geen garantie dat die nog komt. Toestel wordt ook al wat ouder, dus vindt men misschien de kosten niet meer waard.
Al met al blijft het erg onbevredigend voor de gebruikers..





Message was edited by: thwigma

Message was edited by: thwigma

Message was edited by: thwigma

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Wie heeft Ik ook gebruikt bij deze oplossing