annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

RemcoGls
Nieuw

Sony KD65-A1 Oled gaat niet meer aan.

Goedemorgen, 

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ben een beetje moedeloos aan het worden. Ik heb sinds een klein jaar een Sony Bravia KD65-A1 Oled tv en het is een genot om naar te kijken. Echter, de laatste tijd begint hij kuren te krijgen (ging plots uit) en sinds gisterenavond gaat hij helemaal niet meer aan.

 

Alles losgekoppeld, stekker eruit gehaald en er weer in en de aan/uit knop en volume down knop meer dan 30 seconden ingedrukt gehouden. Er verschijnt een groen lampje op de voorkant maar vervolgens gebeurt er niets. De tv een halve dag van de stroom afgehaald en weer aangezet, geeft ook niet geholpen. Ik heb verschillende forums doorgegelezen, maar niets wijzer geworden. Omdat ik de tv niet meer aan kan zetten, kan ik ook niet meer de instellingen checken 

 

De tv is niet goedkoop en heb hem nog niet heel lang. Weet iemand op het forum of het een software probleem is  of moet hij gerepareerd worden  Heb Sony ook al een bericht gestuurd, maar hoe meer mensen mij kunnen helpen of adviseren, hoe beter. Groetjes, Remco 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp