annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
mysoma19
Ontdekker

Cashback: serienummer zoek geraakt, maar dat is niet ons probleem.

Beste Sony,

 

Op 12 december 2018 heb ik een Sony HT-ZF9 soundbar gekocht bij MediaMarkt, met cashback van 120 euro. Ik heb de gevraagde registraties uitgevoerd en formulieren ingevuld en opgestuurd, inclusief het uitgeknipte serienummer, in 1 envelop.

 

Begin januari bericht van het Sony promotieteam:

  • Er is geen uitgeknipt SerieNummer aangeleverd.
  • Er is geen SerieNummer van de Soundbar aangeleverd.

Na meerdere mailwisselingen en telefoongesprekkenmet Marie-Lene, Sjan en Annika van het promotieteam met het verzoek om hulp krijg ik constant dezelfde standaardberichten: U dient het originele serienummer toe te sturen.

 

Dat kan dus niet en dat weet u zelf waarschijnlijk ook, aangezien de verpakking maar 1x het serienummer bevat. Het originele nummer heb ik opgestuurd en is volgens uw medewerkers zoek geraakt. Maar.. dat is niet het probleem van Sony, laten ze mij weten. Het feit dat het serienummer zoek geraakt is wordt vervolgens mijn probleem gemaakt.

Daarom zoek ik iemand die welwillend is om me te helpen dit probleem op te lossen.

 

 

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp