annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij deze oplossing

profile.country.NL.title
EricLMP
Ontdekker

Na -8 maanden- met Sony support heen en weer mailen, vond ik via het forum informatie om de problemen die de TV geeft op de HDMI bus, als de TV in standby staat. Volgens de meeste forum berichten gaat de TV na circa 15 minuten in 'deep-sleep' en wordt daar weer uit 'wakker'. 

 

Dit geeft de nodige hdmi-handshaking problemen, waardoor geluid van mijn satelliet ontvanger onderbroken wordt, omdat de (sony) versterker denkt dat de Tv aandacht nodig heeft.

 

Om deze issues op te lossen:

- Settings -> Network -> Remote Start [aan]
- Settings -> Network -> Home network setup -> IP control -> Simple IP control [aan]
 
Tot mijn vreugde (en verbazing) verdwijnen al mijn netwerk problemen als sneeuw voor de zon met deze configuratie. Ik heb nu al 2 weken een 'verbinding' met het adb logcat debug interface van Android en zie dat de TV zich keurig gedraagt op het netwerk.
 
Waar de TV 4 tot 5 DHCP requests per minuut deed, wordt de lease-tijd nu netjes in acht genomen.
 
Met bovenstaande instellingen werkt de TV naar behoren (op alle obscure fouten in adb logcat na, maar die geven geen problemen). 
 
Eric

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Wie heeft Ik ook gebruikt bij deze oplossing